preloader
search-icon

Криза як шанс

Нові формати контенту: поради для редакцій під час кризи

Навіть після завершення карантину робота журналістів не буде такою, як раніше. Необхідно адаптовуватися до нової реальності. Задля того, щоб ця адаптація пройшла менш стресово, ми розробили організували та провели онлайн-курс «Криза та робота редакцій». Його наскрізна ідея — побачити у кризі нові можливості для редакцій та шанс для журналістів на практиці продемонструвати всю цінність якісних матеріалів.

За результатами онлайн-курсу ми підготували 24 відеоуроки тривалістю 7–16 хвилин кожен. Журналісти та редактори зможуть переглядати матеріали у будь-який зручний час та застосовувати здобуті знання на практиці. Сподіваємося, це допоможе медійникам вийти із кризи ще більш сильними та професійними.

До вашої уваги – відеоуроки четвертого вебінару з курсу «Криза та робота редакцій»:

СТВОРЕННЯ МАТЕРІАЛІВ ЗА УМОВ ДИСТАНЦІЙНОЇ РОБОТИ (ЧАСТИНА 2)

Відеоурок 13

«Дешеві» та «дорогі» формати контенту для вашої редакції. Які з них більш ефективні у кризовий період?

Відеоурок 14

Як побудувати роботу з фрілансерами під час кризи

Відеоурок 15

Запуск нових медіапродуктів під час кризи (приклад подкастів). Майданчики, успішний досвід, витрати

Відеоурок 16

Які популярні відео журналісти можуть записувати, не виходячи з дому

ТРЕНЕРИ КУРСУ

Віталій Мороз, керівник програм нових медіа в ГО «Інтерньюз-Україна». Очолює програми цифрової грамотності та кібербезпеки для журналістів і громадянського суспільства (Digital Security School 380). Автор трьох онлайн-курсів для журналістів.

Михайлина Скорик, очільниця агенції Media Masters, медіатренерка з досвідом понад 10 років. У минулому — головна редакторка сайту podrobnosti.ua, порталу tochka.net, випускова редакторка на телеканалах «1+1», «Business», ТРК «Україна». Сертифікована тренерка DW Academie.

Усі відеоуроки з курсу «Криза та робота редакцій» дивіться за посиланням.

Схожі події та новини

Медіалайфхак
5 вдалих прикладів чат-ботів у медіа

У бізнесі зазвичай чат-боти розглядають, як зручний інструмент для продажу конкретного продукту або послуги. Та що, як використовувати цей інструмент для розповсюдження власного медіаконтенту, а, можливо, навіть і для транслювання персоналізованої реклами?

Медіалайфхак
Ресурси для верифікації інформації

Довіряти словам, а тим паче емоціям — шкідливо для репутації. Cправжню цінність для журналіста мають тільки перевірені факти.

Медіалайфхак
Як вистежувати ботів та викривати маніпуляції?

Зібрали для вас практичні поради, які допоможуть не стати жертвами тролів, ботів та інформаційних вкидів в інтернеті.

Медіалайфхак
Сервіси для створення мультимедійних історій

Як зі звичайного тексту зробити мультимедійний лонгрід? Швидко. Безкоштовно. Креативно.