preloader
search-icon

підбірка

10 подкастів від українських медіа

Люди проводять за монітором більшу частину свого часу поза сном. Так свідчать дослідження від ресурсу marketwatch. Та іноді так хочеться відпочити від екрану. Можливо, саме тому, подкасти стали світовим трендом. Для України це досить новий формат для медіаринку. Проте вибрати є з чого. Ми зробили підбірку українських платформ з подкастами на будь-який смак.

Куншт

У журналі «Куншт» про науку розповідають як про мистецтво. Серед їхніх подкастів – рубрика «Жіноча справа» про жінок-вчених: працівниця NASA, першовідкривачки ядерного синтезу і ДНК, перша володарка Нобелівської премії. Також є багато записів про картини та історії їх створення.

WAS.MEDIA

В онлайн-журналі можна знайти подкасти про все найцікавіше, що відбулося за останні 3000 років історії людства:від історії метро до розповіді про способи перетнути Берлінський мур.

Радіо НВ

Усі передачі «Радіо НВ» тепер можна послухати у форматі подкастів. Серед основних тем — політика, освіта та наука. Онлайн-видання «Новое Время» дозволяє слухачу обрати будь-яку зручну платформу для прослуховування – Mixcloud, Soundcloud або iTunes.

TheUkrainians

Онлайн-журнал «TheUkrainians» запустив перший подкаст про українські медіа — «МедіаПрактики». Молоді медіа-менеджери та журналісти розповідають про ключові виклики, з якими доводиться стикатися журналістам, а також про корисні інструменти та можливості для медійників.

WiseCow

WiseCow – це сайт з безкоштовними лекціями та подкастами як в аудіо, так і у відеоформаті. Тут можна почути про літературу та кіно. Крім цього, на сайті є окрема підбірка лекцій про тенденції та історію журналістики.

Українська правда

Інтернет-видання має чотири рубрики подкастів.

Літературний подкаст «Ранкова доза» — спільний проєкт «Української правди» та Українського інституту книги, де щоранку відомі митці розповідають свою улюблену літературну історію.

Рубрика «Кляті питання» навпаки далека від мистецтва — саме тут обговорюють найбільш актуальні теми.

Подкасти «Температура — нормальна!» — тут усе про здоров’я.

«FreeUkraine» — американська журналістка з українським корінням висвітлює події в Україні для англомовної аудиторії.

Vertigo

Видання Vertigo щотижня публікує подкасти про кіно та серіали. Також тут можна знайти обговорення фільмів та просто цікавих тем. Записи доступні на Apple Podcasts, Google Podcasts, Spotify, Breaker, Overcast, Pocket Casts, RadioPublic та Anchor.

The Village Україна

Новий подкаст від The Village Україна «Простими словами» — серія розмов про психологію. У першому сезоні редактор видання та психолог говорять про емоції. Редакція просить слухачів підписуватись, лишати оцінки, коментарі, поради та обіцяє покращувати якість звуку в наступних випусках.

Radio Skovoroda

Radio Skovoroda має подкаст-сервіс, основні теми якого — мистецтво, музика та відомі музиканти. Ще тут можна знайти тематичні плейлисти про маркетинг, брендинг, екологію, самопізнання, стратегії розвитку міст, а також мотивуючі розмови з артистами.

Аристократы

Це онлайн-радіо викладає подкасти кожної програми, що виходила в ефір. Тут ви знайдете інтерв’ю з видатними музикантами, а також записи з обговореннями найактуальніших подій у світі мистецтва.

Схожі події та новини

Медіа лайфхак
Мобільні додатки для запису звуку

Добірка програм для запису аудіо на мобільних пристроях. Ці додатки не поступаються зручністю та якістю повноцінним диктофонам.

Медіа лайфхак
10 безкоштовних фотобанків для медіа

У вас бувало таке, що є цікавий журналістський текст, але немає ілюстрації до нього? Ми підібрали 10 ресурсів з безкоштовними фото, які можна копіювати, розповсюджувати та використовувати в комерційних цілях.

Подія
Конкурс журналістських робіт «Суд людською мовою»

ГО «Вектор прав людини» оголошує конкурс журналістських робіт «Суд людською мовою». До участі запрошуються журналісти_ки національних і місцевих ЗМІ та блогери_ки, які висвітлюють судову тематику.

Медіа лайфхак
Нативна реклама: кейси та поради від експертів

Один із найбільш розповсюджених способів для ЗМІ самоокупитися — реклама. Якщо говорити про нові формати, то перше, що спадає на думку — нативка. Це реклама, яка подається максимально природно для людини. Основна мета такого виду промоції — дати людям те, що їм потрібно, але у зв’язці з інтересами рекламодавця. Ми розпитали українських медійників про нюанси роботи з такою рекламою.

Медіа лайфхак
7 інструментів для пошуку інформації

Якщо ви вирішили писати журналістські розслідування, то маєте знати, як не загубитися у вічних лабіринтах реєстрів та баз даних. Ми розпитали журналіста-розслідувача, які інструменти, сервіси та реєстри він використовує в своїй роботі.

Медіа лайфхак
5 порад для зростання аудиторії та прибутку

Як знайти аудиторію і зрозуміти, що її цікавить? Як перетворити медіа в прибутковий бізнес? Як залучити рекламодавців і партнерів?