preloader
search-icon

6 прикладів

TikTok для медіа та соціальних змін

TikTok не просто в моді, він на піку популярності. Цьогоріч додаток завантажили понад 1,6 млрд разів, що перевищує кількість встановлення Instagram.

Ми зібрали декілька прикладів, як медіа та некомерційні організації вже створюють власний контент для цієї соцмережі. Можливо, це надихне вас також завести канал у TikTok.

Медіа

1. The Washington Post

Над контентом для TikTok-каналу американської газети The Washington Post працює відеоредактор Дейв Йоргенсон. Він знімає смішні відео про офісне життя команди, показує деякі подробиці їхньої роботи та відпочинку. Головна мета каналу — викликати довіру у молодих глядачів. Станом на початок грудня 2019 року на каналі вже понад 15 мільйонів лайків та більше 300 тисяч підписників.

2. NBC News

Новини від NBC News можна було побачити у Snapchat, потім в Instagram. Тепер їх публікують чотири рази на тиждень у TikTok. На канал викладають веселі відео з офісу редакції та новини, зняті у розважальному форматі. Їх супроводжують популярні треки та різні маски TikTok. Автори стежать за трендами соцмережі та застосовують їх, тому навіть звичайні новини набирають багато вподобань. За словами виконавчої продюсерки каналу, команда намагається знімати відео, які не просто розважатимуть глядачів, а і навчатимуть та інформуватимуть.

3. ESPN

Американський спортивний канал ESPN має вже понад 2 мільйонів підписників у TikTok. Можливо, саме короткі відео змагань із різних видів спорту є рецептом успіху. На каналі також публікують різні челенджі, спортивні новини та кумедні відео про спортсменів.

Соціальні кампанії

1. #globalwarming

У TikTok відбувається глобальний кліматичний страйк — щоденно збільшується кількість роликів, присвячених боротьбі з глобальним потеплінням . Відео TikTok з хештегом #forclimate вже набрало понад 450 мільйонів переглядів, а #globalwarming — 125 мільйонів. Одне з найпопулярніших — робота Хани Мартін. Дівчина показує розмальоване обличчя та шию із зображенням океану, який потім перетворюється в море токсичних відходів. Так блогерка демонструє наслідки глобального потепління та змушує людей замислитися над цим.

2. #TheRealChallenge

З нагоди 30-ї річниці Конвенції ООН про права дитини ЮНІСЕФ та ЄС залучили молодь до онлайн-кампанії в TikTok. Мета акції — звернути увагу суспільства на проблему насильства, від якого щороку потерпають більше 1,5 мільярда дітей. На канал @therealchallenge виклали чотири короткі відео на тему прав дитини, булінгу, незаконної дитячої праці та знущання над дітьми. У кампанії навмисно не згадували назву жодного бренда чи організації, аби вона сама по собі стала вірусною. В результаті до челенджу приєдналися сотні тисяч людей, а ролики з хештегом #therealchallenge станом на грудень 2019 року зібрали понад 360 мільйонів переглядів у 41 країні.

3. #YourLifeMatters

Індійський фонд профілактики самогубств SPIF (Suicide Prevention India Foundation) у співпраці з TikTok створив кампанію #YourLifeMatters, щоб донести важливість психічного здоров’я та зменшити рівень самогубств в Індії. У рамках цієї акції SPIF публікує відео у своєму профілі TikTok @spif_in. На каналі психологи та звичайні люди розповідають, які є причини самогубства, як йому запобігти та чому життя кожного з нас дійсно важливе. Мільйони людей підтримують челендж #yourlifematters, публікуючи відео на цю тему.

Схожі події та новини

Медіа лайф-хак
10 подкастів від українських медіа

Щоб ви залишалися продуктивними навіть у дорозі, ми зробили підбірку українських платформ з подкастами на будь-який смак.

Медіа лайф-хак
7 інструментів для пошуку інформації

Якщо ви вирішили писати журналістські розслідування, то маєте знати, як не загубитися у вічних лабіринтах реєстрів та баз даних. Ми розпитали журналіста-розслідувача, які інструменти, сервіси та реєстри він використовує в своїй роботі.

Медіа лайф-хак
Як вистежувати ботів та викривати маніпуляції?

Зібрали для вас практичні поради, які допоможуть не стати жертвами тролів, ботів та інформаційних вкидів в інтернеті.

Подія
Конкурс журналістських робіт «Суд людською мовою»

ГО «Вектор прав людини» оголошує конкурс журналістських робіт «Суд людською мовою». До участі запрошуються журналісти_ки національних і місцевих ЗМІ та блогери_ки, які висвітлюють судову тематику.

Медіа лайф-хак
Програми для ведення проектів

Як ефективно планувати роботу організації чи редакції? Як налагодити внутрішні комунікації? Тримайте добірку сервісів.

Медіа лайф-хак
Онлайн-ресурси для створення інфографіки

Як візуально подати інформацію – легко, швидко та безкоштовно?