preloader
search-icon

6 прикладів

TikTok для медіа та соціальних змін

TikTok не просто в моді, він на піку популярності. Цьогоріч додаток завантажили понад 1,6 млрд разів, що перевищує кількість встановлення Instagram.

Ми зібрали декілька прикладів, як медіа та некомерційні організації вже створюють власний контент для цієї соцмережі. Можливо, це надихне вас також завести канал у TikTok.

Медіа

1. The Washington Post

Над контентом для TikTok-каналу американської газети The Washington Post працює відеоредактор Дейв Йоргенсон. Він знімає смішні відео про офісне життя команди, показує деякі подробиці їхньої роботи та відпочинку. Головна мета каналу — викликати довіру у молодих глядачів. Станом на початок грудня 2019 року на каналі вже понад 15 мільйонів лайків та більше 300 тисяч підписників.

2. NBC News

Новини від NBC News можна було побачити у Snapchat, потім в Instagram. Тепер їх публікують чотири рази на тиждень у TikTok. На канал викладають веселі відео з офісу редакції та новини, зняті у розважальному форматі. Їх супроводжують популярні треки та різні маски TikTok. Автори стежать за трендами соцмережі та застосовують їх, тому навіть звичайні новини набирають багато вподобань. За словами виконавчої продюсерки каналу, команда намагається знімати відео, які не просто розважатимуть глядачів, а і навчатимуть та інформуватимуть.

3. ESPN

Американський спортивний канал ESPN має вже понад 2 мільйонів підписників у TikTok. Можливо, саме короткі відео змагань із різних видів спорту є рецептом успіху. На каналі також публікують різні челенджі, спортивні новини та кумедні відео про спортсменів.

Соціальні кампанії

1. #globalwarming

У TikTok відбувається глобальний кліматичний страйк — щоденно збільшується кількість роликів, присвячених боротьбі з глобальним потеплінням . Відео TikTok з хештегом #forclimate вже набрало понад 450 мільйонів переглядів, а #globalwarming — 125 мільйонів. Одне з найпопулярніших — робота Хани Мартін. Дівчина показує розмальоване обличчя та шию із зображенням океану, який потім перетворюється в море токсичних відходів. Так блогерка демонструє наслідки глобального потепління та змушує людей замислитися над цим.

2. #TheRealChallenge

З нагоди 30-ї річниці Конвенції ООН про права дитини ЮНІСЕФ та ЄС залучили молодь до онлайн-кампанії в TikTok. Мета акції — звернути увагу суспільства на проблему насильства, від якого щороку потерпають більше 1,5 мільярда дітей. На канал @therealchallenge виклали чотири короткі відео на тему прав дитини, булінгу, незаконної дитячої праці та знущання над дітьми. У кампанії навмисно не згадували назву жодного бренда чи організації, аби вона сама по собі стала вірусною. В результаті до челенджу приєдналися сотні тисяч людей, а ролики з хештегом #therealchallenge станом на грудень 2019 року зібрали понад 360 мільйонів переглядів у 41 країні.

3. #YourLifeMatters

Індійський фонд профілактики самогубств SPIF (Suicide Prevention India Foundation) у співпраці з TikTok створив кампанію #YourLifeMatters, щоб донести важливість психічного здоров’я та зменшити рівень самогубств в Індії. У рамках цієї акції SPIF публікує відео у своєму профілі TikTok @spif_in. На каналі психологи та звичайні люди розповідають, які є причини самогубства, як йому запобігти та чому життя кожного з нас дійсно важливе. Мільйони людей підтримують челендж #yourlifematters, публікуючи відео на цю тему.

Схожі події та новини

Медіа лайфхак
Влучні приклади реалізації журналістики рішень

Ми вже неодноразово згадували таке явище, як журналістика рішень. Зокрема, періодично ми проводимо про це тренінги містами України. Однак, згадки про це явище зустрічаються в українських джерелах достатньо рідко. То що ж це таке?

Медіа лайфхак
Три «ні» в написанні матеріалів про насильство

У рамках акції «16 днів активності проти насильства» продовжуємо писати про те, як журналістам висвітлювати теми насилля. Цього разу публікуємо поради від експертів щодо того, що не можна використовувати, пишучи на такі теми.

Медіа лайфхак
Нативна реклама: кейси та поради від експертів

Один із найбільш розповсюджених способів для ЗМІ самоокупитися — реклама. Якщо говорити про нові формати, то перше, що спадає на думку — нативка. Це реклама, яка подається максимально природно для людини. Основна мета такого виду промоції — дати людям те, що їм потрібно, але у зв’язці з інтересами рекламодавця. Ми розпитали українських медійників про нюанси роботи з такою рекламою.

Медіа лайфхак
Записуй та не скорочуй

Мобільні додатки-блокноти значно спрощують життя журналістам.

Медіа лайфхак
Ресурси для верифікації інформації

Довіряти словам, а тим паче емоціям — шкідливо для репутації. Cправжню цінність для журналіста мають тільки перевірені факти.

Медіа лайфхак
Нові формати контенту: поради для редакцій під час кризи

Продовжуємо публікувати відеоуроки з нашого курсу «Криза та робота редакцій». До вашої уваги – четвертий вебінар «Створення матеріалів за умов дистанційної роботи (частина 2).