preloader
search-icon

Медіа лайф-хаки

Можливості

Медіа лайф-хак
Робота медіа в епоху коронавірусу

Як журналістам висвітлювати пандемію? Як надавати читачам інформацію, на підставі якої вони зможуть виробити грамотну та соціально відповідальну стратегію поведінки? Як редакціям працювати в нових умовах?

Медіа лайф-хак
Сервіси для проведення вебінарів

В умовах карантину та роботи «з дому», багатьом довелось розбиратись з електронними способами комунікації та шукати альтернативні варіанти зв’язку. Щоб провести зустріч або заняття для всієї команди чи організувати лекцію, пропонуємо вам сервіси і платформи для вебінарів.

Медіа лайф-хак
Поради психолога для журналістів, які висвітлюють тему пандемії

Психотерапевтка Сідні Томпкінс спеціалізується на темі травматичних стресів, вона неодноразово проводила тренінги для журналістів з Інституту Пойнтера у Флориді. Сідні дала декілька цінних порад журналістам, які щодня висвітлюють тему пандемії.

Медіа лайф-хак
10 порад, як висвітлювати пандемію COVID-19

Завдання журналістів – забезпечити громадськість перевіреною та зрозумілою інформацією. В умовах глобальної кризи у сфері охорони здоров'я вага цієї місії, автоматично зростає в багато разів. І тут надважливо тримати баланс між необхідністю інформувати та підсиленням страхів. Тож, ми зібрали ці поради, щоб допомогти медійникам зосередитись на головному.

Медіа лайф-хак
Фемінітиви. Як це працює?

22 травня 2019 року Кабмін схвалив правопис української мови у новій редакції. Документ замінив стару редакцію правопису 1992 року. Підготували матеріал, де пояснюємо, як правильно вживати фемінітиви.

Медіа лайф-хак
Як висвітлювати теми епідемій у медіа

Усе невідоме лякає людей. Медійники — це також люди зі своїми страхами, але у кризові періоди саме журналісти мають усвідомлювати свою особливу відповідальність у роботі з інформацією.

Медіа лайф-хак
TikTok для медіа та соціальних змін

TikTok не просто в моді, він на піку популярності. Цьогоріч додаток завантажили понад 1,6 млрд разів, що перевищило кількість встановлення Instagram. Ми зібрали декілька прикладів, як медіа та некомерційні організації вже створюють власний контент для цієї соцмережі.

Медіа лайф-хак
Три «ні» в написанні матеріалів про насильство

У рамках акції «16 днів активності проти насильства» продовжуємо писати про те, як журналістам висвітлювати теми насилля. Цього разу публікуємо поради від експертів щодо того, що не можна використовувати, пишучи на такі теми.

Медіа лайф-хак
Поради з онлайн-безпеки для журналістів

До Міжнародного дня захисту інформації ми запропонували нашому експерту з цифрової безпеки DSS380 Павлу Бєлоусову 5 типових для журналістів ситуацій в інтернеті.

Медіа лайф-хак
Як висвітлювати насильство, дотримуючись журналістських стандартів?

Насильство — розповсюджена соціальна проблема. Її не можна замовчувати, адже від насилля у світі щороку помирають 1,4 мільйона людей. Ми зібрали основні поради для журналістів про те, як правильно вісвітлювати цю тему.