preloader
search-icon

лайфхак

10 безкоштовних фотобанків для медіа

У вас бувало таке, що є цікавий журналістський текст, але немає ілюстрації до нього? Картинки з Google — не варіант, бо найчастіше порушують авторське право. Ми підібрали 10 ресурсів з безкоштовними фото, які можна копіювати, розповсюджувати та використовувати в комерційних цілях.

1. Pexels

Сервіс із безкоштовними фотографіями та відео, який підійде для блогерів, дизайнерів та журналістів. Однак, зафіксовані на фотографіях торгові марки, логотипи або бренди можуть бути захищені авторським правом. Через це правилами сервісу заборонено створювати видимість, що зображені на фото люди схвалюють ваш продукт. У таких випадках потрібно просити дозволу у власників фото.

2. Unsplash

Тут ви знайдете колекцію з понад 300 000 зображень у високій якості від більш ніж 50 000 учасників. Нові фото з’являються на сайті щодня, тому точно можна знайти необхідне зображення для себе.

3. Pixabay

Pixabay має велику базу фотографій, багато з яких підійдуть для матеріалів на тему бізнесу та маркетингу. Крім цього, на сайті є безкоштовні вектори та ілюстрації.

4. Gratisography

Цей ресурс не вирізняється високою якістю зображень, на відміну від більшості подібних сайтів. Особливість Gratisography — унікальні фото, яких немає на інших сайтах. Розробники пишаються тим, що їхню платформу називають «найдивовижнішою у світі колекцією зображень з високим розширенням».

5. Morguefile

На Morguefile не всі зображення зроблені професійними фотографами. Навпаки, більшість з них зробили звичайні люди для домашнього альбому. Якщо вам потрібні, наприклад, кумедні фото малюка, що чистить зуби, то саме тут ви знайдете, що шукаєте.

6. Stockvault

На сайті можна знайти не тільки безкоштовні фотографії, а й текстури. Колекція зображень має щоденні нові доповнення та зручну пошукову систему, де все розділено за категоріями.

7. PicJumbo

PicJumbo — власний сайт 24-річного фотографа з Чехії. Цей ресурс зараз є популярним джерелом безкоштовних фотографій митця і містить велику кількість його робіт.

8. Rawpixel

Rawpixel має найбільшу колекцію стокових фотографій. Також тут можна знайти вектори та макети PSD. Ви можете обрати платну підписку, гроші від якої підуть на благодійність.

9. Reshot

Основна місія розробників цієї платформи — поширювати роботи фотографів-початківців. Колекції фото відрізняються своєю унікальністю попри те, що вони абсолютно безкоштовні.

10. Pikwazard

Окрім фотографій, тут є редактор. Він дозволяє змінювати фото за допомогою базових налаштувань та додавати текстові накладки перед завантаженням. Також ви можете обрати платну версію, яка є повноцінним інструментом редагування зображень.

Схожі події та новини

Медіа лайф-хак
Влучні приклади реалізації журналістики рішень

Ми вже неодноразово згадували таке явище, як журналістика рішень. Зокрема, періодично ми проводимо про це тренінги містами України. Однак, згадки про це явище зустрічаються в українських джерелах достатньо рідко. То що ж це таке?

Медіа лайф-хак
Онлайн-ресурси для створення інфографіки

Як візуально подати інформацію – легко, швидко та безкоштовно?

Медіа лайф-хак
4 способи уникнути фотофейків

Журналістика перейшла від інформування до інтерпретації. Та як з-поміж величезної кількості інформації виокремити ядро фактів та правди? Фактчекінг! Але для журналістів украй важливо також перевіряти справжність фотографій, що підтверджують інформацію. Адже багато людей навіть не читають новин, їм достатньо переглянути фото. А саме такі фотофейки можуть спричинити непомірну шкоду як авдиторії, так і самому виданню.

Медіа лайф-хак
TikTok для медіа та соціальних змін

TikTok не просто в моді, він на піку популярності. Цьогоріч додаток завантажили понад 1,6 млрд разів, що перевищило кількість встановлення Instagram. Ми зібрали декілька прикладів, як медіа та некомерційні організації вже створюють власний контент для цієї соцмережі.

Медіа лайф-хак
5 вдалих прикладів чат-ботів у медіа

У бізнесі зазвичай чат-боти розглядають, як зручний інструмент для продажу конкретного продукту або послуги. Та що, як використовувати цей інструмент для розповсюдження власного медіаконтенту, а, можливо, навіть і для транслювання персоналізованої реклами?