preloader
search-icon

Медіа та аналітика

5 порад для зростання аудиторії та прибутку

Аудиторія, гроші і контент – три ключових питання, над якими думають власники або головні редактори майже кожного медіа. Як знайти аудиторію і зрозуміти, що її цікавить? Як перетворити медіа в прибутковий бізнес? Як залучити рекламодавців і партнерів?

Отримати відповіді на питання про те, як працювати з аудиторією, контентом і рекламодавцями, допоможе відео-інструктаж про дані та Google Analytics.

А також п'ять порад, які допоможуть поліпшити відвідуваність та читабельність вашого медіа.

  1. Зверніться до Google Analytics. Пам'ятайте, що доступ до даних аналітики повинен мати не тільки редактор, але й інші члени команди. Це допоможе їм аналізувати ефективність своєї роботи і вдосконалюватися.
  2. Цікавтеся своєю аудиторією. Кількість переглядів – не єдиний показник, на який варто звертати увагу при роботі з даними. Приділіть увагу і тим, хто читає ваше ЗМІ. Хто ці люди, де вони живуть, скільки їм років і з яких пристроїв чи операційних систем вони заходять на ваш сайт?
  3. Будьте готові розповісти рекламодавцеві про себе і про свого читача. Сучасний рекламодавець платить не за «місце» на вашому сайті, а за доступ до аудиторії. Можливо, дистриб'ютор нових бігових кросівок захоче розмістити рекламу саме на вашому сайті, тому що люди люблять читати вашу спортивну колонку? Подумайте, яку пропозицію бізнес-партнерам можете зробити саме ви.
  4. Відстежуйте трафік. Коли ви розібралися з тим, хто вас читає, можна перейти до наступного пункту – як читачі знаходять ваше медіа? Хтось перейшов по посиланню з Facebook, а хтось шукав новини з певної теми в пошуковику? Проаналізувавши, звідки приходить ваш читач, ви будете знати, які канали слід посилити. Можливо, потрібно більше уваги приділити сторінкам в соціальних медіа, або подумати над SEO-оптимізацією сайту?
  5. Не забувайте: медіа – це бізнес. Багато хто вважає, що робота у ЗМІ – це лише креатив та творча робота. Але не варто забувати, що медіа – це теж бізнес і він повинен приносити прибуток. Будьте готові, що бізнес-плани і менеджер з продажу тепер стануть вашими надійними помічниками.

Відео підготовлено громадською організацією «Інтерньюз-Україна» за підтримки Швеції та Internews.

Схожі події та новини

Медіа лайфхак
Влучні приклади реалізації журналістики рішень

Ми вже неодноразово згадували таке явище, як журналістика рішень. Зокрема, періодично ми проводимо про це тренінги містами України. Однак, згадки про це явище зустрічаються в українських джерелах достатньо рідко. То що ж це таке?

Медіа лайфхак
10 подкастів від українських медіа

Подкасти стали новим трендом українського медіаринку. Зробили підбірку українських платформ з подкастами на будь-який смак.

Медіа лайфхак
Програми для ведення проектів

Як ефективно планувати роботу організації чи редакції? Як налагодити внутрішні комунікації? Тримайте добірку сервісів.

Медіа лайфхак
Мобільні додатки для запису звуку

Добірка програм для запису аудіо на мобільних пристроях. Ці додатки не поступаються зручністю та якістю повноцінним диктофонам.

Медіа лайфхак
TikTok для медіа та соціальних змін

TikTok не просто в моді, він на піку популярності. Цьогоріч додаток завантажили понад 1,6 млрд разів, що перевищило кількість встановлення Instagram. Ми зібрали декілька прикладів, як медіа та некомерційні організації вже створюють власний контент для цієї соцмережі.