preloader
search-icon

можливість

Конкурс журналістських робіт «Суд людською мовою»

ГО «Вектор прав людини» оголошує конкурс журналістських робіт «Суд людською мовою». До участі запрошуються журналісти/ки національних і місцевих ЗМІ та блогери/ки, які висвітлюють судову тематику.

Мета Конкурсу — підвищення обізнаності населення стосовно організації судової системи, реалізації судової реформи, конкретних судових справ, підвищення рівня зацікавленості та довіри населення до судової влади. Якщо ви пишете про суди та право, суспільно важливі та резонансні справи, зміни в законодавстві та переймаєтеся щодо якості судової журналістики в Україні, запрошуємо вас стати частиною руху за її розвиток та вдосконалення.

До участі приймаються журналістські роботи в текстовому, онлайн та відео і аудіо форматах. До участі в Конкурсі приймаються усі роботи на судову тематику, проте, у 2019 році є декілька окремих номінацій, а саме:

  1. матеріал, в якому використано посилання на судову трансляцію. Що таке судові трансляції читайте у спеціальному виданні. Доступ до архіву судових трансляцій на ютуб-каналі «Судова влада України».
  2. матеріал, в якому використано коментар від комунікаційної команди суду (прес-служба, суддя-спікер/ка, прес-секретар/ка та інші).

Участь у конкурсі відкрита для авторів/ок, які опублікували матеріали у 2019 році. Кожен учасників/ць може подати необмежену кількість конкурсних робіт, оформивши їх окремими конкурсними заявками. Дедлайн для подачі заявок — 31 жовтня 2019 року.

Усі учасники конкурсу отримають Сертифікати про участь та будуть запрошені на церемонію нагородження, що відбудеться у Києві. Кращі матеріали, визначені Журі, отримають цінні призи.

Щоб узяти участь у Конкурсі, слід:

  1. Ознайомитися із Положенням про Конкурс тут.
  2. Надіслати на електронну скриньку trialinsimplewords@gmail.com із темою листа «Конкурс журналістських робіт»:
    • заповнену заявку на кожен матеріал, котрий ви подаєте на Конкурс;
    • матеріали оформлені відповідно до Положення про Конкурс.

Склад журі конкурсу:

  1. Валерія Рибак, директорка ГО «Вектор прав людини»
  2. Оксана Торган, експертка з комунікацій проекту ЄС «PRAVO Justice»
  3. Ігор Розкладай, медіаюрист Центру демократії та верховенства права (CEDEM)
  4. Тетяна Кузнєцова, деканка факультету журналістики Національного університету «Одеська юридична академія»
  5. Марина Ергемлідзе, директорка з соціального маркетингу «Інтерньюз-Україна»

У разі запитань звертайтесь, будь ласка, до асистентка ГО «Вектор прав людини» Ксенії Сітінської: телефон +380 (98) 550 65 99, фейсбук або за електронною адресою trialinsimplewords@gmail.com.

Соцмережі ГО «Вектор прав людини»: Телеграм;

Інстаграм;

ФБ;

Проєкт «Суд людською мовою» на ФБ;

Сайт організаторів;

Youtube.

Конкурс проводиться в межах проекту «Відкритість судів для ЗМІ та громадськості як запорука верховенства права» ГО «Вектор прав людини» за підтримки програми МАТРА (Посольство Королівства Нідерландів в Україні).

Схожі події та новини

Медіа лайфхак
Три «ні» в написанні матеріалів про насильство

У рамках акції «16 днів активності проти насильства» продовжуємо писати про те, як журналістам висвітлювати теми насилля. Цього разу публікуємо поради від експертів щодо того, що не можна використовувати, пишучи на такі теми.

Медіа лайфхак
5 вдалих прикладів чат-ботів у медіа

У бізнесі зазвичай чат-боти розглядають, як зручний інструмент для продажу конкретного продукту або послуги. Та що, як використовувати цей інструмент для розповсюдження власного медіаконтенту, а, можливо, навіть і для транслювання персоналізованої реклами?

Медіа лайфхак
10 додатків для роботи з Instagram-stories

Досі не приділяєте особливої уваги сторіз у вашому Instagram-акаунті? Даремно. Підготували для вас добірку додатків, які допоможуть зробити ваші Instagram-stories стильними та яскравими.

Медіа лайфхак
7 інструментів для пошуку інформації

Якщо ви вирішили писати журналістські розслідування, то маєте знати, як не загубитися у вічних лабіринтах реєстрів та баз даних. Ми розпитали журналіста-розслідувача, які інструменти, сервіси та реєстри він використовує в своїй роботі.

Медіа лайфхак
Нативна реклама: кейси та поради від експертів

Один із найбільш розповсюджених способів для ЗМІ самоокупитися — реклама. Якщо говорити про нові формати, то перше, що спадає на думку — нативка. Це реклама, яка подається максимально природно для людини. Основна мета такого виду промоції — дати людям те, що їм потрібно, але у зв’язці з інтересами рекламодавця. Ми розпитали українських медійників про нюанси роботи з такою рекламою.