ефективність – ваше все
Програми для ведення проектів
Як ефективно планувати роботу організації чи редакції? Як бути максимально ефективними, мінімально розфокусованими? Як налаштувати внутрішні комунікації? Добірка безкоштовних програм для ведення проектів допоможе це зробити.
Todoist
Платформа зручна як для персонального менеджменту, так і для спільної колективної роботи. Її філософія у тому, що кожна велика подорож — це поступові невеликі кроки, не тільки ваші, але й колег. Простий дизайн із різними кольоровими темами, який не відволікає, та приємний інтерфейс сприятимуть концентрації на вирішенні робочих питань, створенні спільних проектів. Серед категорій, які пропонують розробники, — особисті та робочі проекти, завдання, можливість створювати спільні to-do списки. А ось нагадування про заплановані справи доступні лише преміум-користувачам.
Платформою можна користуватися і на Android, iOS, Windows, macOS та ін. Працюйте та не відволікайтеся.
Slack
Це корпоративний месенджер із безкоштовною та преміум-версією. Його розробники кажуть, що комунікація — це про хаос, платформа ж допоможе його впорядкувати. Варто відзначити, що реєструючись у Slack ви даєте згоду на збір персональних даних та інформації про ваш бізнес, тому варто уважно читати умови використання.
Зручність цієї платформи у тому, що для кожного проекту можна створювати окрему бесіду, як і для кожного відділу редакції. Так звана «робоча ділянка» — це простір, де листування та контент відкриті для всіх учасників. Платформа також пропонує швидку і зручну систему пошуку, для кожного каналу можна створювати коротку інформацію — це зекономить час для нових учасників корпоративного діалогу.
В Slack є можливість налаштовувати цілі та закріплювати їх — відображатимуться на початку листування. Так кожен співробітник розумітиме напрямок та швидкість спільного розвитку.
Безкоштовна версія, зауважимо, доступна лише для маленьких команд. Ціна за корпоративну — варіюється. Програма працює у декстопній версії, із Android та iOS.
Trello
Ця платформа нагадує дошку, на якій можна створювати завдання та список завдань. Є можливість налаштувати кілька таких дошок — для ведення робочих та особистих справ. Їхнє оформлення — ваша фантазія чи ж прагматизм, обрати є із чого. До редагування дошок можна запрошувати інших учасників, делегувати їм завдання та звітувати про статус виконання. Дизайн та інтерфейс Trello дозволяє бачити повну картину зі справами та планами та оцінювати обсяг роботи.
Програму можна синхронізувати зі Slack, Google-календарем, Google-диском й іншими сервісами. Як і попередні платформи, Trello має як безкоштовну, так і платну версію. Перевага останньої у тому, що вона гарантує вищий рівень захисту інформації.
Плануйте та будьте ефективними!
Схожі події та новини
Ресурси для верифікації інформації
Довіряти словам, а тим паче емоціям — шкідливо для репутації. Cправжню цінність для журналіста мають тільки перевірені факти.
Конкурс журналістських робіт «Суд людською мовою»
ГО «Вектор прав людини» оголошує конкурс журналістських робіт «Суд людською мовою». До участі запрошуються журналісти_ки національних і місцевих ЗМІ та блогери_ки, які висвітлюють судову тематику.
5 вдалих прикладів чат-ботів у медіа
У бізнесі зазвичай чат-боти розглядають, як зручний інструмент для продажу конкретного продукту або послуги. Та що, як використовувати цей інструмент для розповсюдження власного медіаконтенту, а, можливо, навіть і для транслювання персоналізованої реклами?
10 безкоштовних фотобанків для медіа
У вас бувало таке, що є цікавий журналістський текст, але немає ілюстрації до нього? Ми підібрали 10 ресурсів з безкоштовними фото, які можна копіювати, розповсюджувати та використовувати в комерційних цілях.