preloader
search-icon

інтерактивні лонгріди

Сервіси для створення мультимедійних історій

У слові лонгрід (longread) вже сама частина long (довгий) відштовхує. Як же авторам історій зробити їх більш цікавими, інтерактивними? Як досягнути однієї із найголовніших цілей – аби історії були прочитані до кінця? Як стильно оформити свій матеріал? Пропонуємо добірку платформ, на яких зробити це можна максимально просто та зі смаком.

Atavist

Платформа Atavist дозволяє розбавити текст не тільки картинками чи відео, але й інтерактивними діаграмами, картами та гіфками. Активно співпрацює із соцмережами: в проект можна легко вставляти контент із Facebook, Twitter, Vimeo, YouTube, SoundCloud.

Раніше платформа використовувала шаблони в стилі WordPress, а у 2015 команда розробників сервісу презентувала нову, значно простішу та мобільнішу версію. Зараз — це платформа, на якій можливості автора практично не обмежені, а ідея може гідно візуалізуватися.

Сервісом користуються для створення масивних проектів, котрі містять багато візуального вмісту.

Atavist дозволяє також монетизувати контент — отримувати гроші від переглядів, проте для цього потрібно придбати ліцензію.

Приклад: https://pulitzercenter.atavist.com/flight-from-syria

Medium

Один із перших сервісів, на якому кожен охочий може зверстати історію і вигляді нескладного лонгріду. Зазвичай використовується як блог-платформа. Дуже простий та зручний у використанні, проте функціонал — обмежений.

Приклад: https://medium.com/s/story/what-its-like-to-be-90-something-368780082573

Ready Mag

Перевагою цього сервісу є те, що він пропонує багато варіантів оформлення «шапки» проектів. Тоді, як на інших ресурсах розміщення картинки чи розмір шрифту початкових блоків незмінні, на Ready Mag ви зможете оформити «вступне слово» лонгріду максимально точно до свого задуму.

Приклад: https://readymag.com/aljazeera/cities/

ShortHand

За лінком — бета-версія сервісу, за допомогою якого до тексту можна додати анімовану інфографіку, хроніки подій та різноманітні типи мультимедійного контенту. Простий та зрозумілий для використання, проте і функціонал — базовий.

Приклад: https://www.bbc.co.uk/news/resources/idt-e8c6cbab-da44-4a3c-8f9b-c4fccd53dd24

Tilda

На цьому ресурсі зверстати лонгрід вашої мрії можна за годину. Платформа пропонує поділити текст на блоки та оформити їх у вигляді одного із вже готових шаблонів. Базовий набір блоків — у вільному доступі, є також персональна та бізнес-ліцензії – 12$ та 25$ відповідно. Перевага цієї платформи у тому, що код вашого лонгріду чи навіть цілого проекту можна скопіювати та вбудувати на своєму сайті.

Лонгрід повинен гарно виглядати не тільки на екрані ноутбука, але й мобільного. Функціонал Tilda дозволяє про це подбати.

Ця платформа закохує у себе не тільки журналістів-новачків. Послугами сервісу користуються навіть такі відомі видання як Vogue, Aljazeera та інші.

Приклад: http://littattoo.platfor.ma/

Список ресурсів для верстки лонгрідів та проектів невичерпний — постійно створюються нові платформи й удосконалюються старі. Тому давайте волю ідеям — шансів, що вони будуть вдало реалізовані, – сьогодні більше, ніж будь-коли.

Схожі події та новини

Медіа лайфхак
Нові формати контенту: поради для редакцій під час кризи

Продовжуємо публікувати відеоуроки з нашого курсу «Криза та робота редакцій». До вашої уваги – четвертий вебінар «Створення матеріалів за умов дистанційної роботи (частина 2).

Медіа лайфхак
10 безкоштовних фотобанків для медіа

У вас бувало таке, що є цікавий журналістський текст, але немає ілюстрації до нього? Ми підібрали 10 ресурсів з безкоштовними фото, які можна копіювати, розповсюджувати та використовувати в комерційних цілях.

Медіа лайфхак
TikTok для медіа та соціальних змін

TikTok не просто в моді, він на піку популярності. Цьогоріч додаток завантажили понад 1,6 млрд разів, що перевищило кількість встановлення Instagram. Ми зібрали декілька прикладів, як медіа та некомерційні організації вже створюють власний контент для цієї соцмережі.

Медіа лайфхак
Нативна реклама: кейси та поради від експертів

Один із найбільш розповсюджених способів для ЗМІ самоокупитися — реклама. Якщо говорити про нові формати, то перше, що спадає на думку — нативка. Це реклама, яка подається максимально природно для людини. Основна мета такого виду промоції — дати людям те, що їм потрібно, але у зв’язці з інтересами рекламодавця. Ми розпитали українських медійників про нюанси роботи з такою рекламою.

Медіа лайфхак
10 подкастів від українських медіа

Подкасти стали новим трендом українського медіаринку. Зробили підбірку українських платформ з подкастами на будь-який смак.