preloader
search-icon

Комунікація в смартфоні

5 вдалих прикладів чат-ботів у медіа

В епоху новітніх технологій медіа перестали бути майданчиком для одностороннього зв’язку. Сьогодні важливо мати змогу чути, про що думає та говорить ваш споживач. Серед десятків різноманітних інтерактивних інструментів, що дають змогу спілкуватися з читачами, чат-боти значно виділяються. Вони зручні хоча б тим, що працюють там, де «живуть» користувачі — у своїх власних смартфонах.

У бізнесі зазвичай чат-боти розглядають, як зручний інструмент для продажу конкретного продукту або послуги. Та що, як використовувати цей інструмент для розповсюдження власного медіаконтенту, а, можливо, навіть і для транслювання персоналізованої реклами?

Зібрали для вас п’ять вдалих прикладів чат-ботів в медіапросторі.

1

Одним з найвідоміших кейсів використання чат-ботів у медіа — американська компанія CNN. Їхній Facebook-бот дозволяє користувачеві самостійно налаштовувати інформацію від компанії, яку він хоче бачити. Є можливість обрати конкретні теми, про які ви хочете отримувати новини, або підписатися на розсилку головних новин дня. Подібні функції дають читачу певне відчуття свободи — він може очистити власну стрічку новин від тієї інформації, яка йому не цікава.

До речі, такий бот корисний для маркетингових досліджень, адже з ним можна отримати точні дані про вік, локацію, стать та навіть інтереси ваших споживачів.

2

А в Forbes створили Telegram-бота та навчили його розуміти запит користувача. Якщо вам знадобляться всі згадки за останній місяць, скажімо, про президента Франції Еммануеля Макрона, то достатньо просто написати про це боту. Він надасть вам посилання на всі матеріали, де буде згадуватися це ім’я.

3

Схожий бот, але вже на платформі Facebook створили у Washington Post. Розробники кажуть, що надалі планують вводити персоналізований підхід до кожного користувача, виходячи з історії його запитів. Також тут можна додати свою пошту та підписатися на розсилку результатів виборів в країні та Олімпійських змагань.

4

Яскравим вітчизняним прикладом зв’язку з користувачами через боти є чат-бот від U-report. Це проєкт від ЮНІСЕФ, що покликаний залучати та інформувати молодь про важливі соціальні ініціативи. Користувач може обрати зручну для нього платформу, на яку щотижня організація надсилатиме опитування із запропонованими варіантами відповідей, а за результатами тесту надішле матеріал за темою дослідження.

На сайті українського U-report стверджують, що ці опитування дадуть змогу зрозуміти думку молоді з того чи іншого питання, і це дуже допоможе у роботі уряду, міжнародних і громадських організацій.

5

В американському виданні TechCrunch, що пише про бізнес та технології, також створили Facebook-бот. Окрім пошуку новин за запитом, тут можна отримати останні новини або найпопулярніші за день, тиждень, місяць. Розробники обіцяють, що бот пристосовується до людської мови спілкування, а тому має розуміти запити якомога точніше.

Схожі події та новини

Медіа лайф-хак
Онлайн-ресурси для створення інфографіки

Як візуально подати інформацію – легко, швидко та безкоштовно?

Медіа лайф-хак
Програми для ведення проектів

Як ефективно планувати роботу організації чи редакції? Як налагодити внутрішні комунікації? Тримайте добірку сервісів.

Медіа лайф-хак
Записуй та не скорочуй

Мобільні додатки-блокноти значно спрощують життя журналістам.

Медіа лайф-хак
10 безкоштовних фотобанків для медіа

У вас бувало таке, що є цікавий журналістський текст, але немає ілюстрації до нього? Ми підібрали 10 ресурсів з безкоштовними фото, які можна копіювати, розповсюджувати та використовувати в комерційних цілях.

Медіа лайф-хак
5 мобільних додатків для роботи з відео

З цими сервісами ви зможете швидко та якісно змонтувати відео в себе на телефоні.

Медіа лайф-хак
10 подкастів від українських медіа

Подкасти стали новим трендом українського медіаринку. Зробили підбірку українських платформ з подкастами на будь-який смак.