preloader
search-icon

Комунікація в смартфоні

5 вдалих прикладів чат-ботів у медіа

В епоху новітніх технологій медіа перестали бути майданчиком для одностороннього зв’язку. Сьогодні важливо мати змогу чути, про що думає та говорить ваш споживач. Серед десятків різноманітних інтерактивних інструментів, що дають змогу спілкуватися з читачами, чат-боти значно виділяються. Вони зручні хоча б тим, що працюють там, де «живуть» користувачі — у своїх власних смартфонах.

У бізнесі зазвичай чат-боти розглядають, як зручний інструмент для продажу конкретного продукту або послуги. Та що, як використовувати цей інструмент для розповсюдження власного медіаконтенту, а, можливо, навіть і для транслювання персоналізованої реклами?

Зібрали для вас п’ять вдалих прикладів чат-ботів в медіапросторі.

1

Одним з найвідоміших кейсів використання чат-ботів у медіа — американська компанія CNN. Їхній Facebook-бот дозволяє користувачеві самостійно налаштовувати інформацію від компанії, яку він хоче бачити. Є можливість обрати конкретні теми, про які ви хочете отримувати новини, або підписатися на розсилку головних новин дня. Подібні функції дають читачу певне відчуття свободи — він може очистити власну стрічку новин від тієї інформації, яка йому не цікава.

До речі, такий бот корисний для маркетингових досліджень, адже з ним можна отримати точні дані про вік, локацію, стать та навіть інтереси ваших споживачів.

2

А в Forbes створили Telegram-бота та навчили його розуміти запит користувача. Якщо вам знадобляться всі згадки за останній місяць, скажімо, про президента Франції Еммануеля Макрона, то достатньо просто написати про це боту. Він надасть вам посилання на всі матеріали, де буде згадуватися це ім’я.

3

Схожий бот, але вже на платформі Facebook створили у Washington Post. Розробники кажуть, що надалі планують вводити персоналізований підхід до кожного користувача, виходячи з історії його запитів. Також тут можна додати свою пошту та підписатися на розсилку результатів виборів в країні та Олімпійських змагань.

4

Яскравим вітчизняним прикладом зв’язку з користувачами через боти є чат-бот від U-report. Це проєкт від ЮНІСЕФ, що покликаний залучати та інформувати молодь про важливі соціальні ініціативи. Користувач може обрати зручну для нього платформу, на яку щотижня організація надсилатиме опитування із запропонованими варіантами відповідей, а за результатами тесту надішле матеріал за темою дослідження.

На сайті українського U-report стверджують, що ці опитування дадуть змогу зрозуміти думку молоді з того чи іншого питання, і це дуже допоможе у роботі уряду, міжнародних і громадських організацій.

5

В американському виданні TechCrunch, що пише про бізнес та технології, також створили Facebook-бот. Окрім пошуку новин за запитом, тут можна отримати останні новини або найпопулярніші за день, тиждень, місяць. Розробники обіцяють, що бот пристосовується до людської мови спілкування, а тому має розуміти запити якомога точніше.

Схожі події та новини

Медіа лайф-хак
Нові формати контенту: поради для редакцій під час кризи

Продовжуємо публікувати відеоуроки з нашого курсу «Криза та робота редакцій». До вашої уваги – четвертий вебінар «Створення матеріалів за умов дистанційної роботи (частина 2).

Медіа лайф-хак
Пам'ятка для журналіста в зоні військового конфлікту

Про що варто подбати журналістові, перш ніж їхати в зону військового конфлікту. Корисні поради та інфографіка.

Медіа лайф-хак
7 інструментів для пошуку інформації

Якщо ви вирішили писати журналістські розслідування, то маєте знати, як не загубитися у вічних лабіринтах реєстрів та баз даних. Ми розпитали журналіста-розслідувача, які інструменти, сервіси та реєстри він використовує в своїй роботі.

Медіа лайф-хак
Сервіси для створення мультимедійних історій

Як зі звичайного тексту зробити мультимедійний лонгрід? Швидко. Безкоштовно. Креативно.

Медіа лайф-хак
Три «ні» в написанні матеріалів про насильство

У рамках акції «16 днів активності проти насильства» продовжуємо писати про те, як журналістам висвітлювати теми насилля. Цього разу публікуємо поради від експертів щодо того, що не можна використовувати, пишучи на такі теми.