диктофон – друг журналіста
Мобільні додатки для запису звуку
Диктофон — одна із речей, котрі неодмінно асоціюються із журналістами. Необхідна, незамінна річ. Пропонуємо добірку додатків для запису звуку на мобільних пристроях, котрі не поступаються зручністю та якістю повноцінним диктофонам.
- Audio Recorder – безкоштовний додаток, котрий задовольняє всі очікування від такої програми. Зручний інтерфейс, можливість зробити паузу, а потім продовжити запис у той же файл, функція налаштування якості звуку — все, що потрібно, аби на інтерв’ю чи прес-конференції зосередитись на отримуваній інформації та не хвилюватися за технічну частину.
- Titan Note Audio Recorder — інший безкоштовний додаток-диктофон для Android. Він дозволяє записувати HD аудіо у заощадливих форматах MP3 / ACC / 3GP. Зручною є і можливість робити це у фоновому режимі, котрий не заважає звичному використанню телефону.
- Smart Voice Recorder призначений для тривалого у часі запису. Особливість цього додатку у тому, що він фіксує затяжні періоди мовчання у розмові та одразу їх видаляє. Це зекономить вам час, коли переслуховуватимете запис. Довжина запису обмежується лише доступним простором пам’яті на пристрої. Також додаток працює і у фоному режимі із вимкненим дисплеєм, що економить, відтак, і заряд батареї.
- Додаток Recordense — стильный, простий та зрозумілий, проте платний. Має такі ж функції, як і попередні диктофони. Однак приємним бонусом є можливість робити позначки, нотатки безпосередньо під час запису.
Довіряйте технологіям, але і про нотатки не забувайте!
Схожі події та новини
Онлайн-ресурси для створення інфографіки
Як візуально подати інформацію – легко, швидко та безкоштовно?
Як вистежувати ботів та викривати маніпуляції?
Зібрали для вас практичні поради, які допоможуть не стати жертвами тролів, ботів та інформаційних вкидів в інтернеті.
Нові формати контенту: поради для редакцій під час кризи
Продовжуємо публікувати відеоуроки з нашого курсу «Криза та робота редакцій». До вашої уваги – четвертий вебінар «Створення матеріалів за умов дистанційної роботи (частина 2).
Нативна реклама: кейси та поради від експертів
Один із найбільш розповсюджених способів для ЗМІ самоокупитися — реклама. Якщо говорити про нові формати, то перше, що спадає на думку — нативка. Це реклама, яка подається максимально природно для людини. Основна мета такого виду промоції — дати людям те, що їм потрібно, але у зв’язці з інтересами рекламодавця. Ми розпитали українських медійників про нюанси роботи з такою рекламою.
Пам'ятка для журналіста в зоні військового конфлікту
Про що варто подбати журналістові, перш ніж їхати в зону військового конфлікту. Корисні поради та інфографіка.
5 вдалих прикладів чат-ботів у медіа
У бізнесі зазвичай чат-боти розглядають, як зручний інструмент для продажу конкретного продукту або послуги. Та що, як використовувати цей інструмент для розповсюдження власного медіаконтенту, а, можливо, навіть і для транслювання персоналізованої реклами?