preloader
search-icon

диктофон – друг журналіста

Мобільні додатки для запису звуку

Диктофон — одна із речей, котрі неодмінно асоціюються із журналістами. Необхідна, незамінна річ. Пропонуємо добірку додатків для запису звуку на мобільних пристроях, котрі не поступаються зручністю та якістю повноцінним диктофонам.

  1. Audio Recorder – безкоштовний додаток, котрий задовольняє всі очікування від такої програми. Зручний інтерфейс, можливість зробити паузу, а потім продовжити запис у той же файл, функція налаштування якості звуку — все, що потрібно, аби на інтерв’ю чи прес-конференції зосередитись на отримуваній інформації та не хвилюватися за технічну частину.
  2. Titan Note Audio Recorder — інший безкоштовний додаток-диктофон для Android. Він дозволяє записувати HD аудіо у заощадливих форматах MP3 / ACC / 3GP. Зручною є і можливість робити це у фоновому режимі, котрий не заважає звичному використанню телефону.
  3. Smart Voice Recorder призначений для тривалого у часі запису. Особливість цього додатку у тому, що він фіксує затяжні періоди мовчання у розмові та одразу їх видаляє. Це зекономить вам час, коли переслуховуватимете запис. Довжина запису обмежується лише доступним простором пам’яті на пристрої. Також додаток працює і у фоному режимі із вимкненим дисплеєм, що економить, відтак, і заряд батареї.
  4. Додаток Recordense — стильный, простий та зрозумілий, проте платний. Має такі ж функції, як і попередні диктофони. Однак приємним бонусом є можливість робити позначки, нотатки безпосередньо під час запису.

Довіряйте технологіям, але і про нотатки не забувайте!

Схожі події та новини

Медіа лайфхак
10 додатків для роботи з Instagram-stories

Досі не приділяєте особливої уваги сторіз у вашому Instagram-акаунті? Даремно. Підготували для вас добірку додатків, які допоможуть зробити ваші Instagram-stories стильними та яскравими.

Медіа лайфхак
5 порад для зростання аудиторії та прибутку

Як знайти аудиторію і зрозуміти, що її цікавить? Як перетворити медіа в прибутковий бізнес? Як залучити рекламодавців і партнерів?

Медіа лайфхак
5 вдалих прикладів чат-ботів у медіа

У бізнесі зазвичай чат-боти розглядають, як зручний інструмент для продажу конкретного продукту або послуги. Та що, як використовувати цей інструмент для розповсюдження власного медіаконтенту, а, можливо, навіть і для транслювання персоналізованої реклами?

Медіа лайфхак
Сервіси для створення мультимедійних історій

Як зі звичайного тексту зробити мультимедійний лонгрід? Швидко. Безкоштовно. Креативно.

Медіа лайфхак
Нові формати контенту: поради для редакцій під час кризи

Продовжуємо публікувати відеоуроки з нашого курсу «Криза та робота редакцій». До вашої уваги – четвертий вебінар «Створення матеріалів за умов дистанційної роботи (частина 2).

Медіа лайфхак
Нативна реклама: кейси та поради від експертів

Один із найбільш розповсюджених способів для ЗМІ самоокупитися — реклама. Якщо говорити про нові формати, то перше, що спадає на думку — нативка. Це реклама, яка подається максимально природно для людини. Основна мета такого виду промоції — дати людям те, що їм потрібно, але у зв’язці з інтересами рекламодавця. Ми розпитали українських медійників про нюанси роботи з такою рекламою.