preloader
search-icon

Kyiv Media Week 2019

Імідж України за кордоном та глобальні медіа-тренди

Початок осені – традиційно новий сезон не лише для освітян та політики, але й для медіа. Щороку він супроводжується найбільшим у Центральній та Східній Європі медіа-форумом KYIV MEDIA WEEK.

Важлива місія KMW – сприяти максимальному включенню України в європейський контекст. Для цього партнером форуму вперше виступило Представництво Європейського Союзу в Україні.

У рамках партнерства організували серію спеціальних дискусій, де обговорювали ефективну співпрацю з іншими країнами. Дев’ятий міжнародний медіафорум зібрав представників медіабізнесу, креативників, а також усіх, хто цікавиться проблемами сучасної міжнародної та української контент-індустрії.

За 4 дні форум зібрав 935 гостей із 38 країн світу та організував приблизно 50 заходів. Представники українських телеканалів і продакшн-компаній налагоджували контакти з провідними дистриб'юторами та європейськими медіакомпаніями.

ПОТРЕБИ КОНТЕНТ-ІНДУСТРІЇ СЬОГОДНІ ТА ЗАВТРА

  • Сьогодні реальність – більше, ніж просто реальність. У ній прив'язують до екранів глядачів такі формати як slow entertainment та реаліті-шоу. Вони створені для того, аби розкривати соціально-значущі теми, підвищувати рівень обізнаності людей про них, і, як наслідок, спонукати до дій. Вірджинія Муслер, генеральна директорка міжнародної аналітичної компанії The Wit, Швейцарія
  • Формувати імідж України закордоном можна за допомогою кіно. Аби робити це ефективно, є три складові: політична воля, регулярна активна участь продюсерів та дистриб’юторів у міжнародних ярмарках, виставках, професійних спільнотах, а також любов українських глядачів до фільмів власного виробництва. Сьогодні у країнах Центральної та Східної Європи українського кіно не бачать. Воно іноді зустрічається на фестивалях посольств та інших дипломатичних установ. Проте його немає ані в кінопрокаті, ані в думках у людей. — Жоель Шапрон, кінокритик, експерт UNIFRANCE з питань кінодистрибуції в країнах Центральної та Східної Європи, член журі Каннського кінофестивалю, Франція.
  • Представники Deutsche Welle, Discovery Inc та UA:ПЕРШИЙ переконані, що документальне кіно на гострі соціальні теми завжди цікавить глядачів, бо:
  1. в основі будь-якого документального контенту має лежати справжня емоційна людська історія, що захоплює та вражає;
  2. документалістика може мати високі рейтинги у широкої телевізійної аудиторії, а не лише в аудиторії нішевих каналів (культура, наука, історія, природа тощо);
  3. завдяки документалістиці відбувається взаємодія телеканалу з аудиторією поза ефірним лінійним телебаченням — на цифрових платформах, в соцмережах. — Сюзанна Шпроєр, голова відділу культури Deutsche Welle; Катерина Михайлович, менеджерка комерційних проєктів Центральної, Східної Європи, Discovery Inc; Ярослав Лодигін, генеральний продюсер UA:КУЛЬТУРА.

Відчути атмосферу та подивитися фотозвіт з усіх виступів і майстер-класів KMW 2019 можна тут.

Програми та проєкти Європейського Союзу в Україні, інституції ЄС, терміни для акредитації медіа, умови публікування коментарів, практичні поради та корисні контакти – вся інформація зібрана в посібнику ЄС для журналістів, завантажити можна за посиланням.

Схожі події та новини

Подія
Тренінги з журналістики рішень: Як написати матеріал, що змінить життя твоєї громади

У листопаді в Києві відбудуться тренінги з журналістики рішень. Якщо маєте бажання не просто писати, а й впливати на зміни у громаді своїми журналістськими матеріалами, реєструйтеся!

Подія
Святкуємо всесвітній День інтернету разом з «Інтерньюз-Україна» та Netfreedom

У вівторок, 29 жовтня о 19:00 «Інтерньюз-Україна» та проєкт Netfreedom запрошують в Urban Space 500 на вечірку з нагоди святкування Дня інтернету, який щороку відзначається у цей день по всьому світу.