preloader
search-icon

Підсумки

Kyiv Media Week 2020: медіатренди в період пандемії

Новий світ – нові виклики. Втім жодні виклики не завадили провести 10-й Kyiv Media Week. Цей форум є головною українською платформою для аналітики медіаринку та оглядів світових медіаіндустрій від провідних експертів. Цьогоріч на дводенний онлайн-захід зареєструвалася рекордна кількість учасників: майже 3000 глядачів із 52 країн.

Вже вдруге офіційним партнером Kyiv Media Week стало Представництво Європейського Союзу в Україні. За його підтримки на форумі презентували головні тенденції медіарозвитку в Центральній, Східній та Західній Європі.

Чим запам’ятається минулий рік? Як пандемія COVID-19 вплинула на світове медіавиробництво? Ділимося з вами цікавими спостереженнями від спікерів ювілейного Kyiv Media Week.

Авріл Блонделот, Glance Eastern Europe: у 2019-му році люди щодня витрачали в середньому 2,48 години на перегляд телевізора. Загалом у Європі цей показник становить 3,39 години. В Східній Європі — ще вищий (до 4,19 годин у Польщі та 5,31 годин в Румунії). Минулого року цей регіон запустив більше художніх серіалів (65%) ніж нехудожніх (21%) чи розважальних шоу (13%). Понад третина усіх серіалів у Східній Європі (серед країн ЄС) імпортується. Передусім із США, України та Великобританії.

Гай Біссон, Ampere Analysis: Процеси, які вже розпочалися та підсилилися пандемією COVID-19, вплинули на зміну європейського медіаландшафту:

  • активний спад замовлень на ігровий контент з середини березня 2020-го року;
  • зміна глядацької аудиторії: для національних мовників — це передусім люди старшого віку, стрімінгових платформ — середнього віку, Netflix та Amazon — молодшого та середнього віку;
  • у 2020-му році попри пандемію було запущено чи розширено кілька потужних міжнародних платформ: HBO max, Disney+, AppleTV+, Quibi, Peacock;
  • cтудії, що самі виробляють контент, змінили підхід: ті з них, що раніше продавали контент на міжнародному ринку, зараз зберігають його для власного використання. Це тренд, який зростатиме протягом кількох наступних років.

Наталі Вог, WOGUE: Розвитку неігрових форматів сприяє 1) їх гнучкість у строках і способах виробництва, 2) більше інтерактивності між глядачами та самими платформами, 3) більше можливостей для створення змішаних жанрів (інші тренди за посиланням).

Також під егідою ЄС провели дискусію щодо нових правил у європейському медіабізнесі. До неї долучилися медіаменеджери провідних телекомпаній з Данії, Франції та Німеччини. Пропонуємо послухати, якими ідеями ділилися спікери під час заходу. (повний відеозапис дискусії):

Програми та проєкти Європейського Союзу в Україні, інституції ЄС, терміни для акредитації медіа, умови публікування коментарів, практичні поради та корисні контакти – уся інформація зібрана в посібнику ЄС для журналістів.

Цей захід підготовлений за підтримки Європейського Союзу. Його зміст є виключною відповідальністю організаторів і не обов'язково відображає погляди Європейського Союзу.

Схожі події та новини

Подія
Поглиблений тренінг «Антибот»: для учасників із досвідом протидії дезінформації

Пріоритет надаватиметься аналітикам та журналістам, що вже мають великий досвід у проєктах, спрямованих на протидію пропаганді та дезінформації і прагнуть поділитись ним із колегами.

Подія
Антибот: як викривати інформаційні маніпуляції?

Запрошуємо на тренінг 18–20 листопада журналістів, викладачів на факультетах журналістики, а також аналітиків, які займаються темами інформаційних протистоянь.

Подія
На межі: як діяти ЗМІ в умовах ескалації конфлікту

27–28 лютого 2019 року запрошуємо редакторів регіональних ЗМІ на семінар із журналістики та поведінки редакцій в умовах збройного конфлікту.