preloader
search-icon

Підсумки

Kyiv Media Week 2020: медіатренди в період пандемії

Новий світ – нові виклики. Втім жодні виклики не завадили провести 10-й Kyiv Media Week. Цей форум є головною українською платформою для аналітики медіаринку та оглядів світових медіаіндустрій від провідних експертів. Цьогоріч на дводенний онлайн-захід зареєструвалася рекордна кількість учасників: майже 3000 глядачів із 52 країн.

Вже вдруге офіційним партнером Kyiv Media Week стало Представництво Європейського Союзу в Україні. За його підтримки на форумі презентували головні тенденції медіарозвитку в Центральній, Східній та Західній Європі.

Чим запам’ятається минулий рік? Як пандемія COVID-19 вплинула на світове медіавиробництво? Ділимося з вами цікавими спостереженнями від спікерів ювілейного Kyiv Media Week.

Авріл Блонделот, Glance Eastern Europe: у 2019-му році люди щодня витрачали в середньому 2,48 години на перегляд телевізора. Загалом у Європі цей показник становить 3,39 години. В Східній Європі — ще вищий (до 4,19 годин у Польщі та 5,31 годин в Румунії). Минулого року цей регіон запустив більше художніх серіалів (65%) ніж нехудожніх (21%) чи розважальних шоу (13%). Понад третина усіх серіалів у Східній Європі (серед країн ЄС) імпортується. Передусім із США, України та Великобританії.

Гай Біссон, Ampere Analysis: Процеси, які вже розпочалися та підсилилися пандемією COVID-19, вплинули на зміну європейського медіаландшафту:

  • активний спад замовлень на ігровий контент з середини березня 2020-го року;
  • зміна глядацької аудиторії: для національних мовників — це передусім люди старшого віку, стрімінгових платформ — середнього віку, Netflix та Amazon — молодшого та середнього віку;
  • у 2020-му році попри пандемію було запущено чи розширено кілька потужних міжнародних платформ: HBO max, Disney+, AppleTV+, Quibi, Peacock;
  • cтудії, що самі виробляють контент, змінили підхід: ті з них, що раніше продавали контент на міжнародному ринку, зараз зберігають його для власного використання. Це тренд, який зростатиме протягом кількох наступних років.

Наталі Вог, WOGUE: Розвитку неігрових форматів сприяє 1) їх гнучкість у строках і способах виробництва, 2) більше інтерактивності між глядачами та самими платформами, 3) більше можливостей для створення змішаних жанрів (інші тренди за посиланням).

Також під егідою ЄС провели дискусію щодо нових правил у європейському медіабізнесі. До неї долучилися медіаменеджери провідних телекомпаній з Данії, Франції та Німеччини. Пропонуємо послухати, якими ідеями ділилися спікери під час заходу. (повний відеозапис дискусії):

Програми та проєкти Європейського Союзу в Україні, інституції ЄС, терміни для акредитації медіа, умови публікування коментарів, практичні поради та корисні контакти – уся інформація зібрана в посібнику ЄС для журналістів.

Цей захід підготовлений за підтримки Європейського Союзу. Його зміст є виключною відповідальністю організаторів і не обов'язково відображає погляди Європейського Союзу.

Схожі події та новини

Подія
Тренінг із журналістики рішень (Донецька та Луганська області)

Прагнете, щоб ваші матеріали допомагали вирішувати проблеми громади? Запрошуємо відвідати дводенний тренінг «Журналістика рішень: як впливати на зміни у своєму місті?».

Подія
Зробіть щеплення від пропаганди на Donbas Media Forum

VR-інсталяція «Пропагандаріум» вирушає на Donbas Media Forum 2019! Приходьте, щоб перевірити власний імунітет до маніпуляцій та отримати щеплення від пропаганди.