preloader
search-icon

мультиплікаційні відео про реформи

КОЗАКИ

виклик

Як говорити про реформи?

Після Євромайдану тема реформ в Україні залунала звідусіль – з телеекранів та фейсбуку, з кухонь та експертних круглих столів. Країна прагнула змін, і деякі з них почали впроваджуватися. Проте комунікування реформ виявилося не менш складним завданням, ніж власне їх реалізація.

Станом на травень 2016 р. 37% українців загалом не вірили в успіх реформ, хоча і мали ще певну частку надії. 28% громадян категорично не вірили в успішність реформування в Україні. Без суспільства у ролі союзника уряду годі було й сподіватися на ефективні реформи.

рішення

«Козаки» поспішають на допомогу

У лютому 2017 р. ми запустили «Програму комунікації реформ в Україні», яка протягом семи місяців пояснювала українцям суть медичної та енергетичної реформ.

Ми почали шукати позитивні візуальні образи, впізнавані в усіх регіонах країни. В результаті вдалося знайти не просто образи, а справжніх героїв – легендарних козаків, знайомих кільком поколінням українців за мультфільмами «Як козаки…». Доцільність вибору підтвердили соціологи: згідно з опитуванням GFK у червні 2017 р., «Козаки» подобаються 95% українців.

Славетна трійця – здоровань Грай, коротун Око і силач Тур – випробували на собі новації, які прийшли в медицину та енергетику разом з реформами. Так з’явилися чотири 30-секундні серії нового сезону мультфільму. Спостерігаючи за пригодами улюблених героїв, глядачі дізнавалася про Енергонезалежність, Доступні ліки, Справедливі тарифи та Лікарні в регіонах.

результат

Від поінформованості до підтримки

Протягом літа 2017 р. – нові серії мультфільму про козаків переглянули 40 млн телеглядачів, ще 17 млн прослухали радіо версію роликів, а 1 млн подивилися відео в Інтернеті.

59,3% опитаних українців заявили, що потрапили під вплив одного з двох комунікаційних повідомлень (реформа охорони здоров’я або реформа енергетики). Таким чином, кампанії вдалося досягнути майже 6 із 10 громадян по всій території України.

Найголовніший результат кампанії – серед громадян, які бачили відеоролики, рівень підтримки реформ виявився вищим, ніж серед тих, хто не потрапив під вплив кампанії.

Станом на липень 2018 р. кількість українців, які зовсім не вірять в успіх реформ, істотно зменшилася порівняно з минулими роками і становить 23%. Це сталося в тому числі і завдяки більш інтенсивному комунікуванню реформ.

Схожі проекти

project-image

УКРАЇНА – ЄС

Розробили Стратегію комунікування європейської інтеграції України, яка лягла в основу урядового документу. Разом з регіональними медіа пояснювали суспільству суть Угоди про асоціацію з ЄС.