preloader
search-icon

Переможці конкурсу

Три українські новинні редакції отримають кошти на стратегічний розвиток та менторську підтримку від «Інтерньюз-Україна»

У середу 20 березня стали відомі імена трьох новинних редакцій-переможниць грантового конкурсу від ГО «Інтерньюз-Україна» за фінансової підтримки Швеції та Internews. Редакції отримають гранти у розмірі 3500 GBP (британських фунтів) на реалізацію проекту з інформаційно-цифрового вдосконалення свого ЗМІ та створення контенту. Очікується, що завдяки отриманим коштам та консалтингу експертів від «Інтерньюз-Україна», медіа зможуть удосконалити формати контенту, залучити нові аудиторії та побудувати системну роботу з рекламодавцями.

До трійки медіа, які перемогли в конкурсі, увійшли:

  1. ЗМІСТ, Полтава Ідея проекту: Проект «Зміни створюєш ти» передбачає створення нових інноваційних рубрик, модулів, додатків: інтерактивне місто (субсайт про життя міста та його мешканців), візіотека (інфографіка й відеовізуалізація) про актуальні питання соціальної тематики, модуль «ЗМІСТовно» з партнерськими організаціями або бізнесом, а також редизайн сайту.

  2. ЦУКР, Суми Ідея проекту: Серії матеріалів, направлені на конкретно визначені цільові аудиторії, партнерські матеріали, декілька спецпроектів, а також редизайн і SEO-оптимізація сайту.

  3. РУБРИКА, Київ Ідея проекту: Створення рубрики «Небайдужа» і в її рамках – серії 10-ти мультимедіа-історій про жінок із соціально активною позицією, а також SEO-оптимізація сайту.

Загалом команда проекту отримала 112 заявок від редакцій онлайн-видань, газет та телеканалів як національного, так і регіонального рівня. Нагадаємо, торік на цей конкурс подалися 73 редакції. Також цього року дещо змінилися і вимоги до заявок: одне з обраних медіа мало запропонувати проект, що матиме гендерну складову, а саме репрезентуватиме інтереси жіночої аудиторії, мобілізує та залучить жінок на свій сайт і буде націлений переважно на жіночу аудиторію.

Шестеро членів журі детально вивчили й проаналізували всі подані заявки, виставивши кожному аплікантові бали. До складу журі входили ментори-тренери проекту, а також представники команди проекту, що працюють у ГО «Інтерньюз-Україна». Фінальний список переможців був затверджений донором.

Заявки оцінювалися за такими критеріями:

  • опис у заявці контентної і технічної частини пропонованих змін;
  • інноваційність та актуальність ідеї проекту;
  • знання потреб власної аудиторії та розуміння підходів до роботи з потенційною аудиторію;
  • опис партнерів та рекламодавців, з якими медіа планує працювати;
  • обґрунтованість, реалістичність та відповідність меті конкурсу (чи збільшать пропоновані заходи аудиторію та прибуток від реклами?);
  • бюджет – обґрунтованість та доцільність використання коштів на придбання тих чи інших послуг або техніки.

Наступна хвиля конкурсу для редакцій планується на початку 2020 року. Апліканти, які подавалися на участь у цю хвилю, заохочуються подаватися наступного разу.

За додатковою інформацією щодо грантового конкурсу звертайтеся, будь ласка, до координаторки проекту Катерини Юдіної, написавши на пошту kudina@internews.ua, або за телефоном: +38 093 750 36 38.

![](

Схожі події та новини