вибори 2019
Звернення медійних організацій до кандидатів у Президенти України щодо дебатів
Ми, представники українських медіаорганізацій, занепокоєні ситуацією, яка склалася довкола дебатів між кандидатами у президенти перед другим туром президентських виборів.
Проведення беззмістовної передвиборчої кампанії не можливо заборонити на рівні законодавства. Але це не має використовуватися звичаєво відповідальними за країну та державу політиками. А з огляду на реальні безпекові, геополітичні та соціально-економічні виклики, перед якими стоїть Україна, подібна практика завдає величезної шкоди всьому суспільству.
Тому ми закликаємо обох кандидатів взяти участь у теледебатах 19 квітня у студії Національної суспільної телерадіокомпанії України. Саме такі дебати за кошти державного бюджету передбачені статтею 62 Закону «Про вибори президента України». Шоу на Олімпійському стадіоні ми вітаємо як одну з можливих форм агітації кандидатами. Але воно не може замінити офіційних дебатів з чітко визначеними правилами їх проведення.
Це буде останнім шансом для кандидатів окреслити плани на майбутнє та змістовно представити власне бачення розвитку країни. Будь-які аргументи щодо відмови участі в офіційних дебатах ми будемо вважати неприпустимими для демократичної держави.
Перелік підписантів
Незалежна медійна рада
ГО «Інтерньюз-Україна»
ГО «Детектор медіа»
ГО Інститут масової інформації
Фундація «Суспільність»
ГО «Центр демократії та верховенства права»
Українська Фундація Безпекових Студій
Інститут Розвитку Регіональної Преси (ІРРП)
Схожі події та новини
Зворотний Відлік: про що говорили Геннадій Балашов, Роман Безсмертний та Валентин Наливайченко
Прес-конференція «Українські вибори і російські соцмережі: є контакт»
27 березня, 11:00–12:00, Укрінформ. Ми дослідили 1 млн активних профілів українського сегменту VK, щоб зрозуміти, що про українські вибори пишуть у цій соцмережі.
Що пишуть про #вибори у різних соцмережах? Результати дослідження
У Києві відбудеться пресконференція, під час якої презентують результати дослідження про вплив соцмереж на виборчий процес.