preloader
search-icon

Медіалайфхак

10 порад, як знімати Instagram Reels

Шалена популярність TikTok, Instagram Reels і запровадження YouTube Shorts розпочали нову еру «медіа короткої форми».

За прогнозами на 2023-й, відеоконтент і далі домінуватиме — частка переглядів складатиме 82% світового інтернет-трафіку (дані Cisco). А оскільки з кожним наступним поколінням обсяг уваги скорочується, короткі ролики будуть актуальними.

За допомогою Reels користувачам Instagram вдається привернути увагу багатотисячної й навіть кількамільйонної аудиторії. Тому такі відео — must для вашого контент-плану.

Щоб утримати увагу, відео має бути креативним, інноваційним та розважальним. Ділимося 10 порадами, які допоможуть створити якісні та віральні Instagram Reels.

  1. Робіть автентичні відео — ця тенденція останніх років активно нарощує оберти. Шалена популярність TikTok та нової платформи BeReal демонструє потребу людей у контенті без фільтрів, висвітленні реальних ситуацій та особистостей, які можна порівняти із власним життям. Зміщуємо фокус зі швидкоплинних вірусних тенденцій та заглиблюємося в дійсно важливі речі для вас і вашої аудиторії.

  2. Використовуйте популярну музику. Коли створюєте відео для Instagram Reels, шукайте популярні та трендові пісні. Зверніть увагу на аудіо зі свіжих відео інших користувачів, яким вдалося охопити велику аудиторію. Можна додати закадровий голос, додаткові звукові ефекти та міксувати їх із музикою — це допоможе вашому відео виділитися з-поміж інших.

  3. Приберіть водяний знак. Це стосується програм для редагування та інших платформ на кшталт TikTok, де ви створюєте відео. Навіщо це все? Алгоритми Instagram вважатимуть відео з водяними знаками неунікальними, тож вони отримають менше охоплення.

  4. Користуйтеся шаблонами. У TikTok є схожа функція, де власні фотографії та відео додають до готового шаблону. В Instagram також можна створити Reels на основі відео інших користувачів і зекономити час на монтаж. Оберіть шаблон, завантажте ролики й кадри автоматично підлаштуються під музику.

  5. Додайте опис. Текстова підводка до ролика впливає на кількість переглядів. Непотрібно вигадувати складні об'ємні тексти — зробіть цікавий та влучний допис, що доповнить і посилить зміст відео.

  6. Пропишіть субтитри. Багато користувачів Instagram дивляться відео без звуку, тож субтитри допоможуть зрозуміти його сенс. Текст також робить відео доступним для людей із вадами слуху, добре впливає на середній час перегляду та охоплення. А ще користувачі можуть шукати ключові слова, які є в субтитрах, що сприяє популярності Reels.

  7. Використовуйте вертикальний формат і якісні обкладинки. Reels можна завантажити в різних розмірах, однак краще використовувати вертикальне положення — так ви заповните весь простір екрана. Приділіть час обкладинці відео та завантажте власне зображення хорошої якості. Це допоможе виділитися, залучити більше глядачів, а ваша сторінка матиме привабливіший вигляд.

  8. Стежте за розташуванням тексту на екрані. Якщо ви накладаєте текст на відео, його має бути видно як у форматі 9:16, так і в 4:5. Адже відео можна переглядати у вкладці Reels та окремо в стрічці. Розміщуйте текст у так званій «safe zone», аби він не обрізався.

  9. Користуйтеся відеоредакторами та програмами. Canva, InShot, iMovie, VSCO та FilmoraGo допоможуть створити цікавіші ролики. Вони пропонують більше інструментів, ефектів, налаштувань, фільтрів та музики, аніж Instagram. Раніше ми ділилися застосунками для створення сторіз, деякі з них будуть корисними й для Reels.

  10. «Edutainment» контент (education плюс entertainment). Розважальний та інформативний відеоконтент мотивує глядача додивитися до кінця, зберегти та повернутися до нього пізніше, щоби переглянути знову. Не дарма ж короткі відео із цікавими фактами, порадами, лайфхаками та поясненнями мають такий шалений успіх.