preloader
search-icon

курс із викриття інформаційних маніпуляцій

Антибот

виклик

Сьогодні Україна є об’єктом військової агресії РФ. Вона проявляється не тільки в прямих бойових зіткненнях, але й у проведенні інформаційних спецоперацій. Складовою цих дій є поширення фейків, дезінформації та пропаганди, спрямованих на розхитування внутрішньополітичної ситуації в Україні, дискредитацію української влади та запобігання інтеграції України з ЄС і НАТО.

Українське суспільство має навчитися чинити опір.

рішення

Щоби зробити журналістів більш стійкими до інформаційних маніпуляцій і підвищити рівень медіаграмотності та інформаційної безпеки серед українців, ГО «Інтерньюз-Україна» за підтримки Центру інформації та документації НАТО в Україні провела серію базових і поглиблених онлайн-тренінгів. Їх спікерами стали представники провідних фактчекінгових проєктів, експерти з медіаграмотності та комунікацій.

На наших заходах ми висвітлюємо такі теми:

Як захистити себе та близьких від інформаційних маніпуляцій?

Якими є цифрові інструменти для виявлення зловмисних інформаційних впливів?

Як журналіст має перевіряти інформацію?

Як працює антизахідна пропаганда в Україні?

Як аналізувати інформаційні маніпуляції в Інтернеті?

Які гібридні операції провела Росія проти України у 2014— 2020 рр.?

Якими були і якими є зараз прийоми російської дезінформації проти України?

Яким є стратегічний наратив України?

Як маніпуляції та брехня заважають сприйняттю та імплементації реформ?

Як російська пропаганда використовує блогерів та інфлуенсерів?

Як не обманюватися в статистиці й цифрах?

Як прокремлівські медіа та блоги у різних країнах маніпулюють темою пандемії COVID-19 та вакцинацією?

Як політики використовують маніпуляції для досягнення своїх цілей?

Як треба боротися з дезінформацією в умовах гібридної війни?

Якими бувають маніпуляції у спілкуванні між людьми?

Якими є маніпуляції стосовно євроатлантичного вектору України та чим вони шкідливі?

Як нами маніпулюють за допомогою Facebook, Google, YouTube?

результат

Онлайн-формат дозволив залучити велику аудиторію. Так, на тренінги зареєструвалося понад 600 учасників, а їх Facebook-трансляції переглянули понад 200,000 разів.