Розвиток медіа
Перший регіональний Pay Wall та інсайти про розлучення
У березні 2020 року четвірка українських медіа отримала гранти від «Інтерньюз-Україна» (в межах проєкту «Розуміння аудиторії та розвиток цифрових технологій» (AUDS)) на реалізацію власних ідей та проєктів.
Переможцями, які отримали 3500 фунтів стерлінгів, стали:
- медіа про відповідальне батьківство «Promum»,
- регіональне видання «Volyn online»,
- онлайн-журнал про успішних українців/нок «The Ukrainians»,
- медіа БФ Повернись Живим.
Розповідаємо про перші успіхи наших медіа партнерів.
Volyn online
Так, Volyn Online одними з перших регіональних медіа запустили Pay Wall. «Основна мета Pay Wall, звісно, це монетизація, окрім того, це допоможе з часом розуміти читачам, що якісні медіа мусять бути платні, а постійні заклики до донейтів іноді негативно трактуються, люди не завжди хочуть розуміти на що йдуть гроші», розповідає засновниця та головна редакторка видання Мар’яна Метельська.
Pay Wall видання запустило 24 серпня і менше ніж за місяць роботи має більше 20-ти підписників. Редакція прагне досягти 3400 підписників на місяць.
Promum
Видання Promum створило спецпроєкт Сім’я здорової людини присвяченій темі екологічного розлучення та стосунків в родині. «У проєкті Promum досліджує тему партнерських стосунків у шлюбі, екологічного розлучення та ко-батьківства для того, щоб допомогти читачам у шлюбі будувати більш якісні та усвідомлені відносини, а тим, хто розлучається — пережити непростий період, вирішити спірні питання між собою та звести партнерські відносини в питаннях виховання дітей», розповідає Ксенія Букшина, засновниця видання та авторка ідеї для проєкту.
В межах проєкту видання вже опублікувало перший матеріал — інтерв’ю з рестораторкою та матір’ю шістьох дітей Оленою Борисовою.
The Ukrainians
Онлайн-журнал The Ukrainians створив дві елетронні розсилки: НЗЛ — з короткими та найважливішими новинами України та світу та The Story — де збирає найактуальніші лонгріди світових медіа. Медіа Повернись Живим розповідає історії невідомих героїв війни а також працює над серією подкастів про реабілітацію бійців, які повертаються з фронту.
За три роки проєкту завдяки міні-грантам та менторській підтримці від Інтерньюз-Україна низка регіональних видань змогли втілити в життя свої ідеї. Так, Івано-Франківське видання Курс створило сіті-гайд міста; молоде київське видання Рубрика запустило рубрику про і для жінок Небайдужа; полтавське медіа Зміст створило інтерактивну історичну мапу Полтави.
Проєкт втілюється за фінансової підтримки Швеції та Internews (проект Audience Understanding and Digital Support).