preloader
search-icon

Приватизація для всіх

Тендер на створення візуальної айдентики (продовжено до 20 січня)

Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на створення уніфікованої візуальної айдентики для оформлення інформаційних матеріалів, присвячених реформі приватизації, організації відповідних заходів, рекламі тощо. Ця айдентика складатиме основу візуалу та загального стилю в рамках комунікаційної кампанії «Приватизація для всіх».

Заявки на участь у тендері приймаються до 20 січня на пошту: vtokareva@internews.ua.

Мета: створення єдиного візуального стилю комунікаційної та рекламної кампанії* задля привернення уваги цільових аудиторій до тематики реформи приватизації, усталення позитивного іміджу реформи, роз’яснення процесів приватизації держмайна через онлайн-ресурс privatization.gov.ua та електронну торгову систему Прозорро.Продажі.

Цільові аудиторії: потенційні учасники аукціонів малої приватизації, інвестори, лідери думок, громадські активісти, широка громадськість (українці віком 18–65 років).

Формат: єдина айдентика для основи комунікаційної та рекламної кампанії, що включатиме створення коротких (5 сек.) анімованих промо-роликів, а також зовнішньої реклами та промо-матеріалів. Основою для підготовки відповідних матеріалів має виступати чинний брендбук Фонду державного майна України (буде надісланий переможцю тендеру). Слогани мають розкривати тему прозорої приватизації, основною метою якої є залучення сталих інвестицій в економіку України.

До співпраці запрошуємо креативні агентства та дизайнерів. Вітаються нестандартні ідеї щодо подання інформації.

Види інформаційних матеріалів

Діджитал:

  • макети банерів для інтернет-реклами (згідно рекомендованих розмірів для платформ Facebook та YouTube) та інформаційних ресурсів Фонду (www.privatization.gov.ua);
  • анімовані банери (хронометраж – 5 сек.).

Друковані матеріали:

  • афіші (формат А0);
  • макети брошур (до 10 сторінок).

Зовнішня реклама:

  • макети сітілайтів;
  • макети бордів.

Формат матеріалів:

  • векторна та растрова графіка, .ai; .psd; .pdf.
  • анімовані матеріали .gif; .html5; .mp4.

Алгоритм співпраці

Переможець тендеру (виконавець) отримує часткову передоплату на виконання деталізованого технічного завдання та подальшу імплементацію проєкту та отримує остаточну оплату після виконання всього обсягу робіт.

Замовник залишає за собою право відмовитись від продовження співпраці, якщо технічне завдання не буде відповідати вимогам проєкту, у разі необґрунтованого змінення строків виконання. У такому випадку співпрацю буде завершено та оголошено новий тендер.

Терміни виготовлення

  • Підготовка деталізованого технічного завдання на основі чинного брендбуку ФДМУ — до 5 лютого 2021 р.
  • Виготовлення 10 анімованих банерів (тривалістю 5 сек. кожний) – до 20 лютого 2021 р.
  • Виготовлення промо-матеріалів (афіші, брошури) – до 10 березня 2021 р.
  • Виготовлення матеріалів для зовнішньої реклами (борди, сітілайти) – до 30 квітня 2021 р.

Організаційно-технічна інформація:

1. Складові тендерної пропозиції:

  • Запропонована концепція проєкту зі створення візуальної айдентики.
  • Запропонований бюджет (форма бюджету надана нижче).
  • Виробничий план (графік виконання робіт).
  • Опис досвіду у сфері виготовлення медіапроєктів та спецпроєктів зі створення візуальної айдентики (портфоліо, резюме основних виконавців).
  • Реєстраційні документи.
  • Опис досвіду співпраці з громадським сектором або програмами міжнародного співробітництва (буде перевагою).

2. Строки надання тендерної пропозиції:

  • Заявки на створення уніфікованої візуальної айдентики приймаються до 18:00, 18 січня 2021 р. (понеділок).
  • Заявку необхідно надіслати електронною поштою на адресу: vtokareva@internews.ua з темою листа: «Тендер на створення візуальної айдентики».

3. Оформлення тендерної пропозиції До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:

  • підготовлені українською мовою;
  • вчасно надіслані електронною поштою.

4. Вимоги до послуг та оплати

Оплата послуг здійснюється ГО «Інтерньюз Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору про надання послуг та кошторису витрат на виробництво, шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях. Участь у тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП) (на загальній системі чи на третій групі спрощеного оподаткування). Для ФОП обов’язкова наявність КВЕДів, які відповідають послугам, зазначеним у тендері.

5. Критерії вибору переможців

  • Відповідність заявки умовам тендерної документації (наявність усіх документів, зазначених у п.1 «Складові тендерної пропозиції»).
  • Наявність деталізованого бюджету.
  • Наявність графіку виконання робіт.
  • Підтверджений досвід у сфері надання послуг (портфоліо).
  • Якість запропонованої концепції єдиної візуальної айдентики.
  • Прийнятна ціна та умови надання послуг.

6. Визначення переможців

Відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями, які зазначені у Тендерній пропозиції.

7. Оприлюднення результату

Переможцю тендеру буде надіслано лист електронною поштою з результатами тендеру та відповідною інформацією.

Форма бюджету

Доступна за посиланням.

Додаткову інформацію можна отримати у координаторки Вікторії Токарєвої, Інтерньюз-Україна, за телефоном +380936519444 або е-поштою vtokareva@internews.ua.