конкурс для журналістів
Люди дії: бізнес-історії сьогодення
«Спілка українських підприємців» за підтримки компанії «Нова пошта» організовують конкурс журналістських матеріалів про малий і середній бізнес, який творить сучасну Україну, — «Люди дії: бізнес-історії сьогодення».
До участі приймають матеріали від журналістів національних медіа та виключно про малий або середній український бізнес, який працює прозоро та законно.
Формат матеріалу — довільний. Зокрема, репортаж, інтерв’ю, лонгрід, відео-, аудіо- чи текстовий матеріал.
Автори трьох найкращих матеріалів отримають грошові винагороди від 10,000 до 30,000 грн.
Надсилайте заявки за посиланням до 12 листопада включно.
Конкурс «Люди дії» покликаний:
- сприяти налагодженню діалогу між журналістами й підприємцями;
- розвивати об’єктивну та неупереджену бізнес-журналістику в Україні;
- підвищувати громадський інтерес до малого та середнього українського бізнесу.
СУП вирішила ініціювати створення конкурсу «Люди дії», щоб у наших медіа з’являлося більше «перемог» від бізнесу на тлі суцільної «зради». Адже в Україні достатньо підприємців, про яких варто розповідати», — зазначає виконавча директорка Спілки українських підприємців Катерина Глазкова.
«Сучасну Україну створили підприємці. Саме вони — її драйвер розвитку. Ми хочемо, щоб у медіапросторі було більше історій про тих, хто не просить дотацій у держави; а сам, своєю щоденною працею створює робочі місця, платить податки та будує підґрунтя для розвитку своєї країни» — додає директорка з маркетингу та управління репутацією «Нової Пошти» Олена Плахова.
Виконавча директорка «Інтерньюз-Україна» Наталя Педченко також буде членкинею журі конкурсу.