preloader
Увійти
search-icon

КРИЗА ЯК ШАНС

Робота із соцмережами, пошук очевидців, перевірка контенту

Навіть після завершення карантину робота журналістів не буде такою, як раніше. Необхідно адаптовуватися до нової реальності. Задля того, щоб ця адаптація пройшла менш стресово, ми розробили організували та провели онлайн-курс «Криза та робота редакцій». Його наскрізна ідея — побачити у кризі нові можливості для редакцій та шанс для журналістів на практиці продемонструвати всю цінність якісних матеріалів.

За результатами онлайн-курсу ми підготували 24 відеоуроки тривалістю 7–16 хвилин кожен. Журналісти та редактори зможуть переглядати матеріали у будь-який зручний час та застосовувати здобуті знання на практиці. Сподіваємося, це допоможе медійникам вийти із кризи ще більш сильними та професійними.

До вашої уваги – відеоуроки п'ятого вебінару з курсу «Криза та робота редакцій»:

Відеоурок 17

Верифікація контенту в мережі, ключові інструменти та підходи (більш спеціалізовано: що працює, а що ні?)

Відеоурок 18

Інструменти та навички пошуку в онлайні очевидців та персонажів для ваших матеріалів

Відеоурок 19

Протидія маніпуляціям: як уникати пасток і не вестися на фейкових «лідерів думок»

Відеоурок 20

Краудсорсинг: як задіювати аудиторію у роботі медіа. Коли це може бути корисно та як робити це ефективно

Тренери курсу

Віталій Мороз, керівник програм нових медіа в ГО «Інтерньюз-Україна». Очолює програми цифрової грамотності та кібербезпеки для журналістів і громадянського суспільства (Digital Security School 380). Автор трьох онлайн-курсів для журналістів.

Михайлина Скорик, очільниця агенції Media Masters, медіатренерка з досвідом понад 10 років. У минулому — головна редакторка сайту podrobnosti.ua, порталу tochka.net, випускова редакторка на телеканалах «1+1», «Business», ТРК «Україна». Сертифікована тренерка DW Academie.

Усі відеоуроки з курсу «Криза та робота редакцій» дивіться за посиланням.