preloader
search-icon

стипендії

Стипендія на створення матеріалу, який може змінити життя громади

Відкрито реєстрацію учасників стипендіальної програми на створення матеріалів про реформи у напрямі журналістики рішень.

Хто може подати заявку?

У конкурсі можуть брати участь ЗМІ (друковані, онлайн та телевізійні),окрім комунальних медіа, та незалежні журналісти (за наявності домовленості з медіамайданчиком про майбутнє розміщення матеріалу).

У заявці можна запропонувати до п’яти матеріалів. Конкурсна комісія залежно від якості ідей може обрати і підтримати максимум два.

Умовою отримання стипендії є гарантія розміщення вироблених матеріалів в ефірі/на шпальтах відповідної медіаорганізації. Відбір учасників здійснюватиме Конкурсна комісія (незалежні експерти), яка також надаватиме консультаційну підтримку відібраним учасниками під час виробництва матеріалів. Великою перевагою буде використання мультимедійних інструментів: фото, відео, інфографіки тощо або створення лонгрідів.

Для участі необхідно зареєструватися до 11 серпня за цим посиланням.

Учасникам, які успішно пройдуть відбір, прийде підтвердження на електронну пошту.

Що таке журналістика рішень?

Багато цікавих історій часто не потрапляють у поле зору журналістів, бо більшість медіа концентруються лише на виявленні та описі суспільних проблем. Представники медіа уникають описів дієвих механізмів вирішення цих проблем, аби їх не звинуватили у продукуванні матеріалів «на замовлення». Через такий підхід суспільство бачить лише (негативну) частину загальної картини. Щоб мобілізувати аудиторію, змінити публічний дискурс та, зрештою, вплинути на суспільні процеси, журналіст має висвітлювати не тільки виклики, що постають перед спільнотою, а й способи їхнього подолання, які можна застосувати тут і зараз. Це є основною метою матеріалів у напрямі журналістики рішень.

Журналістика рішень:

  • відповідає на запитання «Як?»;
  • розкриває соціальну проблему або конфлікт;
  • дає приклад/приклади вирішення проблеми;
  • орієнтується на цільову аудиторію, яка могла би повторити це рішення;
  • розповідає позитивні історії, але не має ознак реклами/піару;
  • тримає фокус – на ефективності, а не на добрих намірах; журналіст наводить очевидні докази результатів завершеної справи.

Оскільки цей напрям наразі мало відомий в Україні, пропонуємо вашій увазі приклади англійською та російською мовами.

Додаткову інформацію ви можете отримати у координаторки програми Олександри Панової, 099 255 33 05, opanova@internews.ua.

Програму організовано ГО «Інтерньюз-Україна» за підтримки «Медійної програми в Україні», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується міжнародною організацією Internews.