КРИЗА ЯК ШАНС
Створення матеріалів за умов дистанційної роботи
Навіть після завершення карантину робота журналістів не буде такою, як раніше. Необхідно адаптовуватися до нової реальності. Задля того, щоб ця адаптація пройшла менш стресово, ми розробили організували та провели онлайн-курс «Криза та робота редакцій». Його наскрізна ідея — побачити у кризі нові можливості для редакцій та шанс для журналістів на практиці продемонструвати всю цінність якісних матеріалів.
За результатами онлайн-курсу ми підготували 24 відеоуроки тривалістю 7–16 хвилин кожен. Журналісти та редактори зможуть переглядати матеріали у будь-який зручний час та застосовувати здобуті знання на практиці. Сподіваємося, це допоможе медійникам вийти із кризи ще більш сильними та професійними.
До вашої уваги – відеоуроки третього вебінару з курсу «Криза та робота редакцій»:
Створення матеріалів за умов дистанційної роботи (частина 1)
Відеоурок 9
Як писати новини в умовах кризи? Заголовки, сюжети та індексація пошуковиками.
Відеоурок 10
Ресурси vs користь для читачів. Чи варто створювати аналітичні тексти під час кризи?
Відеоурок 11
Усе про розсилки. Як краще комунікувати з читачами та чи працюють новинні розсилки під час кризи?
Відеоурок 12
Сервіси для організації дистанційної роботи та планувань: google docs.
Тренери курсу:
Віталій Мороз, керівник програм нових медіа в ГО «Інтерньюз-Україна». Очолює програми цифрової грамотності та кібербезпеки для журналістів і громадянського суспільства (Digital Security School 380). Автор трьох онлайн-курсів для журналістів.
Михайлина Скорик, очільниця агенції Media Masters, медіатренерка з досвідом понад 10 років. У минулому — головна редакторка сайту podrobnosti.ua, порталу tochka.net, випускова редакторка на телеканалах «1+1», «Business», ТРК «Україна». Сертифікована тренерка DW Academie.
Усі відеоуроки з курсу «Криза та робота редакцій» дивіться тут.