preloader
search-icon

Дайджест

Kyiv Media Week 2021: Перезавантаження медіабізнесу

Найважливіші процеси в аудіовізуальній індустрії, свіжа аналітика та унікальні дослідження ринку, дискусії стейкхолдерів зі сфери цифрового контенту, міжнародної та української медіаіндустрії — завжди у фокусі Kyiv Media Week, найбільшого медіафоруму Східної Європи.

Цьогоріч він зібрав 70 спікерів, 300 учасників і понад 3000 онлайн-глядачів із 37 країн світу.

Третій рік поспіль офіційним партнером Форуму стало Представництво Європейського Союзу в Україні. За його підтримки:

  • менеджери провідних європейських мовників розповіли, як використовують інноваційні технології у власній роботі;
  • експерти з консалтингу представили світові тенденції ринку VoD (з англ. «відео на вимогу»);
  • представники продакшн-компаній обговорили серіальне виробництво в країнах Східної Європи.

Ділимося цікавими спостереженнями від спікерів XI Kyiv Media Week:

  1. У 2020 р. телеспоживання у світі досягло 1,49 години на день серед молоді та 2,54 години серед усіх людей загалом. Це один з найвищих піків телеспоживання в Європі та Південній Америці з 1993 року. Паралельно 2020 рік став вирішальним для SVOD-споживання. Кількість користувачів SVOD стрімко зросла під час першого COVID-карантину – Сесіль Бертран, керівниця міжнародних досліджень у Glance Mediametrie.

  2. Попри високі технічні стандарти та чудових режисерів, східноєвропейська телепродукція все ще має репутацію низькоякісної. Останнім часом лише декілька локальних фільмів привернули увагу Західної Європи та США – Burning Bush, Wataha, Wasteland і 1983. Утім багато професіоналів передбачають, що у сфері кіновиробництва Східна Європа може стати новою Скандинавією. Але цього ніколи не станеться, якщо ми будемо просто стежити за тенденціями. Нам потрібно їх встановлювати – Каміла Златушкова, засновниця та генеральна директорка фестивалю Serial Killer.

  3. Онлайн стає вагомішим сегментом у контексті доходу. Все частіше великі медіаконгломерати, кіностудії та окремі телеканали з відеоплатформами наймають одну людину, що закуповує контент для традиційного ТБ і діджиталу. Цей принцип застосовують і при створенні власного мультиплатформеного контенту – Девід Чіарамелла, менеджер із комунікацій K7 Media (більше на mbr.com.ua)

  4. Під час копродукції – участі 2-3 сторін у проєкті – важливо відразу розуміти, як розпочинатиметься спільний серіал або фільм, вашу фінансову модель і розподіл прав. Ліпше, якщо з обох боків будуть канали з однаковим рейтингом і розміром аудиторії. Адже тоді ви потребуватимете однаковий контент. Головне завдання тут – знайти баланс між побажаннями всіх сторін – Ірина Черняк, директорка департаменту продажу контенту Media Group Ukraine, директорка із закупівель телеканалу «Україна».

  5. Український кінобізнес має значні конкурентні переваги: креативну спільноту, досвідчені команди за відносно низьку ціну, хороших акторів, політичний імпульс, багато локацій і студій. До того ж він інтегрується у європейський медіапростір завдяки фонду підтримки кіновиробництва та прокату «Єврімаж» – Ілан Жирар, співзасновник і СЕО OLFFI.

Глобальний тренд сьогодні – діджиталізація багатьох процесів медіавиробництва. Про роль штучного інтелекту та нових технологій розповіли представники Шведського радіо, французького суспільного мовника та Deutsche Welle. Дивіться повний запис дискусії за посиланням.


Програми та проєкти Європейського Союзу в Україні, інституції ЄС, терміни для акредитації медіа, умови публікування коментарів, практичні поради та корисні контакти – уся інформація зібрана в посібнику ЄС для журналістів.

Цей захід підготовлений за підтримки Європейського Союзу. Його зміст є виключною відповідальністю організаторів і не обов'язково відображає погляди Європейського Союзу.