preloader
search-icon

МЕДІАЛАЙФХАК

Як знайти баланс між цікавим контентом для аудиторії та привабливістю для рекламодавців

Одна з найпоширеніших дилем для медійників — знайти баланс між цікавим контентом для аудиторії та привабливістю для рекламодавців.

Як його досягти, розповіла креативна директорка Oh My Look! і колишня старша креаторка в The Village Україна Ніна Коробко під час тренінгу для наших медіапартнерів ЦУКР і Рубрика. З цими редакціями ми працюємо в проєкті «Розуміння аудиторії та розвиток цифрових технологій» (AUDS).

Про що потрібно пам’ятати в роботі з різними брендами:
  • Перед початком роботи з брендом переконайтесь, що майбутній спецпроєкт не суперечить редакційній повістці, принципам та цінностям вашого видання. Робота значно полегшиться, якщо ви з клієнтом будете «на одній хвилі»;
  • Часом комерційні формати сприймають як вимушений крок, який доводиться робити, аби забезпечити існування медіа — і не більше. Це не так, не варто недооцінювати їх потенціал. За правильного підходу ваші проєкти стануть цікавими для читачів, драйвовими для команди та ефективними для замовників;
  • Робота над спецпроєктом потребує не лише журналістської майстерності, а й відмінної менеджерської роботи, розуміння тонкощів ділового спілкування та вміння надавати якісний сервіс;
  • Середній період реалізації спецпроєкту — один місяць. Цей строк може варіюватися в залежності від специфіки матеріалу та медіа. Але незмінним залишається одне: якщо у вашому таймінгу виникають будь-які затримки — обов’язково попереджайте про це рекламодавця;
  • Для натхнення вивчайте досвід колег по ринку та слідкуйте за рекламними фестивалями, як-от Cannes Lions, Eurobest, Epica Ewards, Effie Awards Ukraine та іншими.