preloader
search-icon

МЕДІАЛАЙХАК

Як журналісту вести Instagram-сторінку

Сьогодні мільйони підписників в Instagram збирають не лише блогери, але й провідні медіа. Instagram-сторінка The New York Times має 14,2 млн підписників. Багато шанувальників мають й окремі репортери. Серед них — американський тележурналіст Андерсен Купер (3,1 млн підписників) і спортивна коментаторка Ерін Ендрюс (1,5 млн підписників).

Хочете розвинути Instagram-сторінку вашого медіа чи свою власну? Читайте 10 порад, які зроблять акаунт професійним і допоможуть адаптувати матеріали під різні формати.

  1. Instagram Lives. Стріми у сторіз — один із найбільш важливих інструментів, який об'єднує людей. До того ж це більш особистий і гнучкий формат взаємодії з аудиторією. Push-сповіщення перед початком прямого ефіру допомагають залучити більше слухачів. Для цього також використовуйте:
  • Стікери Q&A. Ви можете використовувати їх напередодні стріму, щоби слухачі поставили запитання для Live-сесії. Тож коли будете у прямому ефірі, ви зможете відповісти на них.
  • Media Picker. Ця функція дозволяє демонструвати будь-яке зображення чи відео з вашої галереї під час стрімів. Тоді екран спікера зменшиться, а фокус залишиться на зображенні чи відео.
  • Live-зустрічі. Частіше запрошуйте гостей до ефіру. Виходьте на зв’язок із другом або колегою. Так сповіщення про Live-зустріч отримають і підписники вашого візаві.
  1. Зробіть ваш Instagram-акаунт привабливим. Використовуйте одразу декілька форматів публікацій і розвивайте їх однаковою мірою. Розповідайте в дописах, про що ваша сторінка, у сторіз і стрімах — про події «тут і зараз». IGTV і Reels підійдуть для відеопрезентацій або коротких гайдів.

  2. Користуйтеся фото- та відеоредакторами. У безплатному сервісі Canva можна створювати візуал для презентацій і соцмереж, а у VistaCreate та Lumen 5 — монтувати відео, створювати експлейнери та анімації.

  3. Створюйте каруселі та відеоексплейнери. За допомогою карток можна подати будь-яку інформацію, яка стане в пригоді читачам. Дописи з відео будуть корисними, якщо потрібно наочно щось продемонструвати.

  4. Включіть резюме новин до вашого контенту. Оберіть п'ять актуальних новин із великим трафіком на вашому сайті та рекламуйте їх.

  5. Використовуйте нариси. Цифрові чи друковані нариси можуть мати дуже привабливі зображення та дані. Створіть стислу версію вашої історії та опублікуйте її в Instagram. Використайте 5–7 зображень, відео та додайте посилання на сайт.

  6. Додавайте теги та хештеги. Якщо ви розміщуєте статтю чи новину в Instagram і відмічаєте партнерів, цілком імовірно, що вони поширять ваш допис, а їхня аудиторія матиме прямий доступ до вашого акаунту. Це також зробить вашу сторінку більш видимою для інших.

  7. Використовуйте інтерактивні елементи. Привабливі зображення не завжди гарантуватимуть залученість читачів. Щоб бути успішними в Stories, публікуйте інтерактивні елементи історій, опитування, вікторини, питання-відповіді та заохочуйте аудиторію йти глибше до суті.

  8. Найголовніше — всередині. Якщо ви хочете просувати власний матеріал, публікуйте найцікавіші зображення не на початку, а всередині серії сторіз. Це підігріє та втримає увагу читачів, які захочуть дочитати історію до кінця.

  9. Пам’ятайте про Instagram highlights. Якщо ви хочете, щоби ваші історії збереглися, створіть актуальне. Це ознайомить підписників із контентом, а вам дозволить його просувати. Щоби залучити нову аудиторію та підтримувати інтерес вже наявної, радимо створити тематичні рубрики в актуальному, а обкладинки до них оформити у графічних редакторах.

Підготовлено за матеріалами

Maximise Instagram for journalism

How journalists can use Instagram to engage and inform

Three Ways Journalists Should Be Using Instagram

How to use Instagram as a journalist

Want the best Instagram story? Your 7 need-to-know tips for journalists on ‘the gram’