МЕДІАЛАЙХАК
Як журналісту вести Instagram-сторінку
Сьогодні мільйони підписників в Instagram збирають не лише блогери, але й провідні медіа. Instagram-сторінка The New York Times має 14,2 млн підписників. Багато шанувальників мають й окремі репортери. Серед них — американський тележурналіст Андерсен Купер (3,1 млн підписників) і спортивна коментаторка Ерін Ендрюс (1,5 млн підписників).
Хочете розвинути Instagram-сторінку вашого медіа чи свою власну? Читайте 10 порад, які зроблять акаунт професійним і допоможуть адаптувати матеріали під різні формати.
- Instagram Lives. Стріми у сторіз — один із найбільш важливих інструментів, який об'єднує людей. До того ж це більш особистий і гнучкий формат взаємодії з аудиторією. Push-сповіщення перед початком прямого ефіру допомагають залучити більше слухачів. Для цього також використовуйте:
- Стікери Q&A. Ви можете використовувати їх напередодні стріму, щоби слухачі поставили запитання для Live-сесії. Тож коли будете у прямому ефірі, ви зможете відповісти на них.
- Media Picker. Ця функція дозволяє демонструвати будь-яке зображення чи відео з вашої галереї під час стрімів. Тоді екран спікера зменшиться, а фокус залишиться на зображенні чи відео.
- Live-зустрічі. Частіше запрошуйте гостей до ефіру. Виходьте на зв’язок із другом або колегою. Так сповіщення про Live-зустріч отримають і підписники вашого візаві.
-
Зробіть ваш Instagram-акаунт привабливим. Використовуйте одразу декілька форматів публікацій і розвивайте їх однаковою мірою. Розповідайте в дописах, про що ваша сторінка, у сторіз і стрімах — про події «тут і зараз». IGTV і Reels підійдуть для відеопрезентацій або коротких гайдів.
-
Користуйтеся фото- та відеоредакторами. У безплатному сервісі Canva можна створювати візуал для презентацій і соцмереж, а у VistaCreate та Lumen 5 — монтувати відео, створювати експлейнери та анімації.
-
Створюйте каруселі та відеоексплейнери. За допомогою карток можна подати будь-яку інформацію, яка стане в пригоді читачам. Дописи з відео будуть корисними, якщо потрібно наочно щось продемонструвати.
-
Включіть резюме новин до вашого контенту. Оберіть п'ять актуальних новин із великим трафіком на вашому сайті та рекламуйте їх.
-
Використовуйте нариси. Цифрові чи друковані нариси можуть мати дуже привабливі зображення та дані. Створіть стислу версію вашої історії та опублікуйте її в Instagram. Використайте 5–7 зображень, відео та додайте посилання на сайт.
-
Додавайте теги та хештеги. Якщо ви розміщуєте статтю чи новину в Instagram і відмічаєте партнерів, цілком імовірно, що вони поширять ваш допис, а їхня аудиторія матиме прямий доступ до вашого акаунту. Це також зробить вашу сторінку більш видимою для інших.
-
Використовуйте інтерактивні елементи. Привабливі зображення не завжди гарантуватимуть залученість читачів. Щоб бути успішними в Stories, публікуйте інтерактивні елементи історій, опитування, вікторини, питання-відповіді та заохочуйте аудиторію йти глибше до суті.
-
Найголовніше — всередині. Якщо ви хочете просувати власний матеріал, публікуйте найцікавіші зображення не на початку, а всередині серії сторіз. Це підігріє та втримає увагу читачів, які захочуть дочитати історію до кінця.
-
Пам’ятайте про Instagram highlights. Якщо ви хочете, щоби ваші історії збереглися, створіть актуальне. Це ознайомить підписників із контентом, а вам дозволить його просувати. Щоби залучити нову аудиторію та підтримувати інтерес вже наявної, радимо створити тематичні рубрики в актуальному, а обкладинки до них оформити у графічних редакторах.
Підготовлено за матеріалами
Maximise Instagram for journalism
How journalists can use Instagram to engage and inform
Three Ways Journalists Should Be Using Instagram
How to use Instagram as a journalist
Want the best Instagram story? Your 7 need-to-know tips for journalists on ‘the gram’