preloader
search-icon

ВИРОБНИЦТВО КОНТЕНТУ Й РОЗВИТОК РЕДАКЦІЙ

Комплексна робота над контентом і монетизацією: історії успіху медіа, яким вдалося

На початку 2021 р. дві українські редакції — Цукр із Сум і Рубрика з Києва — отримали гранти на виробництво контенту, технічні вдосконалення сайтів, розвиток і розширення редакцій. Уже вдруге ГО «Інтерньюз-Україна» співпрацює з цими редакціями в межах проєкту «Розуміння аудиторії та розвиток цифрових технологій» (AUDS), що триває четвертий рік.

Протягом 9 місяців обидві редакції втілювали власні проєкти, покликані збільшити аудиторію видань та їхні прибутки. Також команди редакцій отримували експертну підтримку в темах, які стосуються закладених цілей: соцмережі, нативна реклама, розвиток спільноти навколо медіа, бізнес-підхід до діяльності медіа. Внаслідок цього Рубрика та Цукр не лише підвищили доходи та збільшили аудиторію, а й розвинулись як команди. Що стало запорукою успіху редакцій?

Рубрика

Рубрика позиціює себе як медіа рішень. Працюючи в цьому напрямі, видання висвітлює історії сильних жінок, які, попри перешкоди, реалізувались у різних сферах. Так виникла онлайн виставка Попри все. #Небайдужа може. 14 матеріалів охоплюють різні важливі теми, як-от материнство, кар’єра, фізичне та психічне здоров’я. Завдяки цьому, а також активній кампанії в соцмережах і можливості поставити запитання героїням матеріалів онлайн-виставка зацікавила аудиторію видання. Це допомогло збільшити відповідні показники у понад 2,5 раза.

Також Рубрика зробила ставку на активну співпрацю із рекламодавцями. У цьому теж допомогла Небайдужа: спеціально для онлайн-виставки розробили конструктор лендингу. Він дозволяє створювати зручну верстку окремих посадкових сторінок, що є зручним рішенням для партнерських спецпроєктів. Завдяки цьому видання залучило понад 70 нових рекламодавців і збільшило прибутки в майже 4 рази.

Цукр

Цукр позиціює себе як медіа міста Суми. Тому в межах проєкту видання сфокусувалося на історіях про власну авдиторію. Так, медіа створило лонгріди та короткі відео про представників місцевих спільнот, як-от спортсменів, вчителів, танцюристів та айтівців. Створення контенту про і для аудиторії доповнювалося докладним вивченням цієї аудиторії за допомогою фокус-груп. Завдяки цьому редакція створила портрет своєї аудиторії та зробила ребрендинг сайту й соцмереж. А також створила «Клуб Цукру» — кабінет підписника. Так, редакція «Цукру», яка вже кілька років використовує Patreon, цьогоріч у межах гранту вдосконалила систему взаємодії із підписниками та диверсифікувала монетизацію, залучивши рекламодавців. Результатом комплексної роботи над контентом, комунікацією з аудиторією та монетизацією стало збільшення аудиторії видання на третину, кількості підписників — на половину, а прибутку — у 3,5 раза.