preloader
Увійти
search-icon

Комунікаційна кампанія з цивільної безпеки

У 7-ми областях України з'явилися білборди кампанії #БезпекаЦиВільних

Білборди, що нагадують українцям базові правила цивільної безпеки, з’явилися у 20 громадах 7-ми областей України (Волинська, Житомирська, Закарпатська, Львівська, Одеська, Полтавська, Рівненська). Як переходити дорогу у темний час доби, безпечно обігрівати оселю, поводитися з підозрілими предметами – ці та інші поради відображені на бордах у межах кампанії #БезпекаЦиВільних.

«Взявши за основу загальновідомі приказки та прислів’я, ми видозмінили їх так, щоб вони перетворилися на правила безпеки. Як український фольклор, що передається від покоління до покоління та супроводжує нас у багатьох побутових ситуаціях, так і норми цивільної безпеки мають у потрібний момент щоразу виринати у пам’яті», – прокоментувала ідею білбордів креативна директорка ГО «Інтерньюз-Україна» Діана Іщенко.

Кампанія #БезпекаЦиВільних покликана підвищити обізнаність українців щодо побутової безпеки. В умовах війни рятувальники ДСНС безупинно та героїчно працюють над порятунком людей та відновленням інфраструктури. Пильність українців у щоденних побутових справах зменшить навантаження на підрозділи ДСНС та найголовніше – допоможе зберегти життя українців. Цей заклик відображений у слогані кампанії – «Пильнуйтеся та пильнуйте інших!».

«Державна служба України з надзвичайних ситуацій, як і вся країна, працює зараз у вкрай складних умовах. Щодня ми ліквідовуємо наслідки ворожих атак. Але разом з цим не забуваємо про одне із головних завдань – інформування та навчання громадян правил безпеки. Адже обізнаний – значить захищений. Якщо кожна родина, кожен українець дотримуватиметься основних елементарних правил безпеки, то надзвичайних ситуацій та подій буде значно менше. А отже і менше трагічних випадків», – зазначив Директор Департаменту запобігання надзвичайним ситуаціям ДСНС України Олександр Чекригін.

Окрім зовнішньої реклами, кампанія триває онлайн: загальне охоплення інфографік та роликів у соцмережах становить 5 млн. Серед інших комунікаційних продуктів – 45 статей у медіа, 10000 друкованих листівок, 2 практичні посібники (для цивільного населення та комунікаційників у громадах). Також понад 90 представників місцевого самоврядування пройшли тренінг з ефективного висвітлення питань безпеки для мешканців громад.

Кампанію #БезпекаЦивільних втілює ГО «Інтерньюз-Україна» у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій та за підтримки Проєкту USAID «ГОВЕРЛА».