МЕДІАЛАЙФХАК
7 розсилок, на які варто підписатися медійникам
Помічали, що серед шаленої кількості інформації складно вхоплювати всі новини медіасфери? На поміч прийдуть розсилки — ви матимете доступ до найголовніших подій, корисних ресурсів та інших медіацікавинок.
Зібрали декілька українських та іноземних розсилок, які допоможуть медійникам залишатися в курсі ключових змін.
Коли виходить? Щодня, також є щотижнева розсилка.
Це проєкт Фонду журналістики Гарвардського університету, який досліджує майбутнє медіа в цифрову еру. Можна обрати одну з двох розсилок:
- The Daily Digest — щоденна, виходить із понеділка по четвер. Здебільшого це власні статті, також є розділ «What we're reading» із найцікавішими матеріалами про цифрові медіа за останню добу від провідних ЗМІ з усього світу.
- The Weekly Digest — щотижнева розсилка з детальним аналізом найважливіших подій, історій, новин за тиждень.
У дайджесті ви знайдете матеріали про локальну журналістику, розбір успішних та не дуже бізнес-ідей, мобільні застосунки, дослідження аудиторії та багато іншого. А якщо ви не любите постійно перевіряти пошту в очікуванні свіжого випуску, читайте розсилку онлайн.
Коли виходить? Двічі на тиждень.
Щовівторка та щочетверга ми готуємо інформаційну розсилку. У випусках — анонси подій та новин, медіалайфхаки, актуальні можливості на кшталт вакансій, тренінгів, грантів та стипендійних програм. Також ми регулярно ділимося статтями та порадами від наших експертів — від трендів у медіасфері та дизайні до питань із цифрової безпеки.
Коли виходить? Тричі на тиждень.
Як пише сама редакція — це «медіа для і про тих, хто працює в медіа та хоче робити це чесно, виважено і з користю для аудиторії».
Тричі на тиждень редакція готує розсилку з оглядом важливих новин, серед яких: «Чому час BuzzFeed?», «Що потрібно зумерам від медіа?», «Як медіа творять кумирів із шахраїв: кейс SBF».
Окрім найактуальніших світових і локальних новин ви дізнаєтеся про тренди, корисні практики та кейси від популярних медіамейкерів та як це все впливає на роботу медіа.
Коли виходить? Від одного до трьох разів на місяць.
Розсилка від виконавчого директора «Української правди» Андрія Боборикіна. За його словами, це розсилка з одним авторським текстом про медіа в Україні та світі для української аудиторії.
Андрій пише про теперішнє та майбутнє медіа й еволюцію споживання контенту, розбирає по кісточках кейси та тенденції. Наприклад, чому slow media — це безперспективна модель і як успішно працювати на шляху до fast media?
Коли виходить? Щотижня.
Експертний аналіз тенденцій, які змінюють екосистему цифрових медіа, останні новини та цікаві репортажі. Розсилка зроблена в характерному для Axios стилі виваженої лаконічності. Тут немає довгих текстових полотен, натомість — ключові тези з аналізом тенденцій у медіасфері та поясненням, чому це важливо.
Axios має ще з десяток інших тематичних розсилок про здоров'я та науку, спорт, технології, майбутнє транспорту, політику, бізнес та світ.
Коли виходить? Щодня.
Останні статті, поради від медіаекспертів, нові епізоди подкасту, галузеві пресрелізи, актуальні можливості для медійників, серед яких — вакансії та добірки курсів.
European Journalism Centre (EJC)
Коли виходить? Щомісяця.
European Journalism Centre — нідерландська ГО, що працює для підсилення, розвитку та підтримки незалежної журналістики.
Раз на місяць команда EJC робить апдейт оновлень на європейській медіасфері у формі розсилки. Ви знайдете добірки грантів, програм фінансування, онлайн-курсів, анонсів та можливостей для нетворкінгу.