МЕДІАЛАЙФХАК
10 кроків для просування подкасту
Як просувати свій подкаст? Зібрали 10 ефективних способів, які допоможуть правильно запустити канал, створити привабливий контент і залучити аудиторію.
-
Опублікуйте принаймні 3 епізоди в день запуску. Так ви зацікавите й утримаєте увагу аудиторії, адже дозволите їй глибше ознайомитися з темою та проєктом загалом.
-
Оберіть сервіси для подкастів. Створіть акаунт одразу в кількох додатках і опублікуйте ваш канал. Тоді нові епізоди з’являтимуться автоматично на кожній платформі. Це зекономить час і допоможе залучити більше підписників.
-
Поширюйте подкасти в YouTube. Ця платформа відкриє нові можливості для матеріалів. Серед них — генерація прихованих субтитрів і SEO-просування. Можна порізати епізод на маленькі частини. Так аудиторія розумітиме, про що ваш подкаст. Це також приверне увагу тих слухачів, які полюбляють короткі відео.
-
Створіть вебсайт. Поєднання усного та письмового контенту сформує декілька аудиторій. А інструменти SEO-просування та емейл-маркетингу зроблять ваш контент видимішим.
-
Залучайте аудиторію. Запропонуйте слухачам підписатися на ваш подкаст, поділитися ним або залишити відгуки. Будьте чесними: попросіть аудиторію підтримати вас і поясніть, що з часом якість матеріалу покращиться.
-
Діліться відгуками й рекомендаціями слухачів. Запропонуйте їм відповісти на запитання, а їхні відповіді та імена включіть у свій епізод. Люди люблять, коли про них згадують. Тому ділитимуться цим епізодом і заохотять інших взаємодіяти з вами.
-
Використовуйте аудіограми. Технологія поєднує зображення, звукову хвилю та аудіодоріжку. Щоб зробити матеріал привабливішим, користуйтеся спеціальними програмами, як-от Buzzsprout Visual Soundbites, Headliner і Wavve.
-
Адаптуйте дописи до кожної соцмережі. Те, що спрацьовує у Facebook, не обов’язково спрацює у Twitter або Instagram. Не розміщуйте одні й ті ж повідомлення на всіх платформах, а підлаштуйте їх під кожну соцмережу.
-
Застосуйте перехресне просування. Зверніться до подкастерів зі схожою аудиторією та запропонуйте їм співпрацю. Все просто: ви згадуєте про них, а вони — про вас. Для початку шукайте аудіопрограми, які мають однаковий із вами розмір аудиторії.
-
Ходіть у гості та запрошуйте до себе. Ваша участь у шоу — чудовий спосіб познайомитися з новими людьми та представити свій контент. А залучення гостей у власному епізоді додасть більше точок зору і зробить його захопливішим.
Підготовлено за матеріалами:
We Didn’t Know How to Promote a Podcast. So Here’s All We Learned
Podcast Promotion: 13 Marketing Tactics To Get More Podcast Listeners
How To Promote A Podcast: The 2021 Ultimate Guide to Podcast Marketing