preloader
search-icon

МЕДІАЛАЙФХАК

10 кроків для просування подкасту

Як просувати свій подкаст? Зібрали 10 ефективних способів, які допоможуть правильно запустити канал, створити привабливий контент і залучити аудиторію.

  1. Опублікуйте принаймні 3 епізоди в день запуску. Так ви зацікавите й утримаєте увагу аудиторії, адже дозволите їй глибше ознайомитися з темою та проєктом загалом.

  2. Оберіть сервіси для подкастів. Створіть акаунт одразу в кількох додатках і опублікуйте ваш канал. Тоді нові епізоди з’являтимуться автоматично на кожній платформі. Це зекономить час і допоможе залучити більше підписників.

  3. Поширюйте подкасти в YouTube. Ця платформа відкриє нові можливості для матеріалів. Серед них — генерація прихованих субтитрів і SEO-просування. Можна порізати епізод на маленькі частини. Так аудиторія розумітиме, про що ваш подкаст. Це також приверне увагу тих слухачів, які полюбляють короткі відео.

  4. Створіть вебсайт. Поєднання усного та письмового контенту сформує декілька аудиторій. А інструменти SEO-просування та емейл-маркетингу зроблять ваш контент видимішим.

  5. Залучайте аудиторію. Запропонуйте слухачам підписатися на ваш подкаст, поділитися ним або залишити відгуки. Будьте чесними: попросіть аудиторію підтримати вас і поясніть, що з часом якість матеріалу покращиться.

  6. Діліться відгуками й рекомендаціями слухачів. Запропонуйте їм відповісти на запитання, а їхні відповіді та імена включіть у свій епізод. Люди люблять, коли про них згадують. Тому ділитимуться цим епізодом і заохотять інших взаємодіяти з вами.

  7. Використовуйте аудіограми. Технологія поєднує зображення, звукову хвилю та аудіодоріжку. Щоб зробити матеріал привабливішим, користуйтеся спеціальними програмами, як-от Buzzsprout Visual Soundbites, Headliner і Wavve.

  8. Адаптуйте дописи до кожної соцмережі. Те, що спрацьовує у Facebook, не обов’язково спрацює у Twitter або Instagram. Не розміщуйте одні й ті ж повідомлення на всіх платформах, а підлаштуйте їх під кожну соцмережу.

  9. Застосуйте перехресне просування. Зверніться до подкастерів зі схожою аудиторією та запропонуйте їм співпрацю. Все просто: ви згадуєте про них, а вони — про вас. Для початку шукайте аудіопрограми, які мають однаковий із вами розмір аудиторії.

  10. Ходіть у гості та запрошуйте до себе. Ваша участь у шоу — чудовий спосіб познайомитися з новими людьми та представити свій контент. А залучення гостей у власному епізоді додасть більше точок зору і зробить його захопливішим.

Підготовлено за матеріалами:

We Didn’t Know How to Promote a Podcast. So Here’s All We Learned

Podcast Promotion: 13 Marketing Tactics To Get More Podcast Listeners

How To Promote A Podcast: The 2021 Ultimate Guide to Podcast Marketing

How to Create a Podcast Audiogram