01 / 12 / 21
МЕДІАЛАЙФХАК
10 ідей для новорічного контенту
Як медіа урізноманітнити новинну стрічку під час новорічних свят і на які теми писати? Прочитайте декілька ідей, які допоможуть компенсувати відсутність інфоприводів.
- Святкові теми. Зробіть добірку цікавих тематичних статей до Нового року. Розкажіть про актуальні тренди, ідеї для подарунків, техніки безпеки під час свят або цікавинки про святкування Нового року в різних країнах світу. Головне, щоб інформація була корисною для цільової аудиторії.
- Новорічні заходи. Розкажіть про нові цікаві місця, які з’явилися цього року, новорічні кіно- й театральні прем’єри та майбутні конференції. Якщо місць та активностей багато, розподіліть їх на тематичні групи.
- Опитування. Чудово підійде, коли хочете дізнатися думку аудиторії. Запитайте її про майбутні ідеї для контенту, щоби покращити його та зробити цікавим на основі порад читачів.
- Добірка найбільш читаних матеріалів. Проаналізуйте, які статті протягом року читали найбільше та оформіть цей список у привабливу інфографіку. Також можна провести голосування серед аудиторії щодо найцікавіших матеріалів і зібрати експертні думки з відповідних тем.
- Новини редакції. Поділіться з читачами, чим живе медіа. Навіть звичайні історії з повсякденного життя допоможуть їм відчути зв’язок із вашою командою.
- Вікторини та ігри. Ефективний спосіб взаємодії з аудиторією. Тести чудово доповнюють навчальні матеріали, роблять їх інтерактивними та дозволяють перевірити, наскільки добре читачі засвоїли інформацію.
- Зворушливі історії. Якщо ваше видання регулярно розповідає дивовижні історії про людей, оберіть п'ять чи десять, які захопили вас найбільше.
- Найбільш резонансні події. Зробіть добірку найбільш резонансних матеріалів за кожний місяць року, що минає. Прослідкуйте, що сталося з героями цих матеріалів і темами, які знаходили відгук у читачів.
- Експертні прогнози. Поділіться надіями, прагненнями та найімовірнішими експертними прогнозами на наступний рік. Не обов’язково, щоби все було в позитивному ключі. Можливо, існують виклики, які спільнота має подолати. Сприйміть це як редакційну дорожню карту на прийдешній рік.
- Підсумки року для редакції. Зберіть актуальну статистику, яка опише цьогорічну роботу редакції. Це може бути кількість матеріалів, які ви опублікували, або кількість кілометрів, яку проїхали журналісти. Цифри можна оформити у вигляді цікавої інфографіки.
Підготовлено за матеріалами
11 ideas for your year-end newsroom lists
103 Content Ideas to Add to Your Editorial Calendar
О чём медиа могут писать на Новый год. Подкаст «Нового репортёра»