preloader
search-icon

МЕДІАЛАЙФХАК

10 ідей для новорічного контенту

Як медіа урізноманітнити новинну стрічку під час новорічних свят і на які теми писати? Прочитайте декілька ідей, які допоможуть компенсувати відсутність інфоприводів.

  1. Святкові теми. Зробіть добірку цікавих тематичних статей до Нового року. Розкажіть про актуальні тренди, ідеї для подарунків, техніки безпеки під час свят або цікавинки про святкування Нового року в різних країнах світу. Головне, щоб інформація була корисною для цільової аудиторії.
  2. Новорічні заходи. Розкажіть про нові цікаві місця, які з’явилися цього року, новорічні кіно- й театральні прем’єри та майбутні конференції. Якщо місць та активностей багато, розподіліть їх на тематичні групи.
  3. Опитування. Чудово підійде, коли хочете дізнатися думку аудиторії. Запитайте її про майбутні ідеї для контенту, щоби покращити його та зробити цікавим на основі порад читачів.
  4. Добірка найбільш читаних матеріалів. Проаналізуйте, які статті протягом року читали найбільше та оформіть цей список у привабливу інфографіку. Також можна провести голосування серед аудиторії щодо найцікавіших матеріалів і зібрати експертні думки з відповідних тем.
  5. Новини редакції. Поділіться з читачами, чим живе медіа. Навіть звичайні історії з повсякденного життя допоможуть їм відчути зв’язок із вашою командою.
  6. Вікторини та ігри. Ефективний спосіб взаємодії з аудиторією. Тести чудово доповнюють навчальні матеріали, роблять їх інтерактивними та дозволяють перевірити, наскільки добре читачі засвоїли інформацію.
  7. Зворушливі історії. Якщо ваше видання регулярно розповідає дивовижні історії про людей, оберіть п'ять чи десять, які захопили вас найбільше.
  8. Найбільш резонансні події. Зробіть добірку найбільш резонансних матеріалів за кожний місяць року, що минає. Прослідкуйте, що сталося з героями цих матеріалів і темами, які знаходили відгук у читачів.
  9. Експертні прогнози. Поділіться надіями, прагненнями та найімовірнішими експертними прогнозами на наступний рік. Не обов’язково, щоби все було в позитивному ключі. Можливо, існують виклики, які спільнота має подолати. Сприйміть це як редакційну дорожню карту на прийдешній рік.
  10. Підсумки року для редакції. Зберіть актуальну статистику, яка опише цьогорічну роботу редакції. Це може бути кількість матеріалів, які ви опублікували, або кількість кілометрів, яку проїхали журналісти. Цифри можна оформити у вигляді цікавої інфографіки.

Підготовлено за матеріалами

11 ideas for your year-end newsroom lists

103 Content Ideas to Add to Your Editorial Calendar

О чём медиа могут писать на Новый год. Подкаст «Нового репортёра»