preloader
search-icon

медіалайфхак

10 подкастів про комунікації

Подкастинг — це порівняно недавній винахід, минуло лише 16 років з моменту першого випуску. Термін «подкастинг» сформулював британський журналіст Бен Хаммерслі. Це сталося в 2004 році, коли він об'єднав слова «broadcasting» (мовлення) та «iPod». Автор запропонував назвати так технологічний тренд доставки аудіофайлів на плеєри Apple. В результаті подкастингом назвали цілу сферу виробництва та розповсюдження контенту, а словом «подкаст» — новий формат.

Для українського медіаринку це досить новий формат. Подкасти в українських реаліях досі залишаються «невидимим ринком». Водночас, подкасти — це дуже зручний формат для навчання, джерел мотивації та натхнення. Під час прослуховування можна займатися іншими справами: мити посуд, бігати, кермувати автівкою чи прибирати. Зібрали для вас тематичну добірку подкастів. Спеціально для комунікаційників та креативників — подкасти про професійне зростання, натхнення та рецепти як втілювати креативні ідеї.

NextMedia Podcast

Подкаст виходить з 2013 року, його ведуча — засновниця «Агентства експертного маркетингу NextMedia» Ельнара Петрова.

Разом з гостями вона розповідає про успішні кейси просування у соціальних мережах, новини, історії про нові медіа, експертний маркетинг та комунікації.

Держспецкомс

Подкаст від Radiopodil. Ведуча та її гості діляться власним досвідом роботи в державних інституціях.

Лайфхаки, успішні кейси і факапи. Новий епізод – нова тема і ракурс у роботі комунікаційника в державному секторі: чому державні комунікації приваблюють людей з корпоративної сфери, за який час журналіст може перетворитися на прессекретаря, чи можливо перестати нарешті постійно гасити комунікаційні пожежі та інше.

Digitaliziren

Подкаст про діджитал, маркетинг та майбутнє технологій від команди комунікаційної агенції PlusOne.

Обговорюють новини світу цифрового маркетингу, технологій та соціальних мереж.

«Без Образ»

Ще один проєкт Radiopodil.

Подкаст «Без Образ» присвячений обговоренню найгостріших тем у суспільстві та того, як ми комунікуємо між собою. Серед інтересів авторів – мова ненависті, дискримінація та стигматизація проблем суспільства, їхній вплив на наше життя та те, як люди можуть зробити світ краще просто розмірковуючи над своїми словами та вчинками.

Арістотель поставив лайк

Авторський подкаст Іванки Стець про комунікації та PR. Герої — люди, які діляться своїми інсайтами в комунікаціях на прикладах відомих кейсів. Ведуча спілкується з гостями про онлайн-комунікації не з точки зору маркетингу, а з точки зору досвіду, який вони отримують; помилок, які вони роблять; успіху проєктів, які вони створюють.

МедіаПрактики

Онлайн-журнал “The Ukrainians” запустив подкаст про незалежні медіа в Україні. У форматі інтерв’ю ведучий з гостями обговорюють особливості створення локальних і нішевих медіа, бізнес-моделі успішних медіапроєктів, можливості VR та відео 360 для медіа та багато іншого.

Creative Digest

Щотижневий подкаст від Асоціація Креативних Індустрій України (CIAU). Для всіх, хто працює в сферах креативних комунікацій, маркетингу, культурних та креативних індустріях, цікавиться інноваціями та новими бізнес-підходами. Історії про останні кампанії, надихаючі кейси.

99% Invisible

Ключовою думкою подкасту є те, що дизайн всюди нас оточує, але часто найголовнішу роль він відіграє саме там, де ми його не помічаємо. 99% Invisible – це щотижневе дослідження ведучого Ромена Марса процесу і значення дизайну та архітектури. Якщо ви любите вдаватися у деталі речей, цей подкаст відкриє вам 99% того, чого ви раніше не помічали.

Тренди-Бренди

Подкаст від «Радіо Аристократи», перший випуск якого вийшов під час карантину.

У ньому ведуча Надя Перевізник і гості-профі обговорюють впливові кейси з маркетингу. Це подкаст осмислених комунікацій з метою кращого розуміння інфополя та навколишньої дійсності. Серед тем — соціальна реклама, антикризові комунікації ООН та бренди під час коронавірусної кризи.

Редач

Подкаст про копірайтинг, редактуру, переговори та контент. Деякі випуски тривають усього 2-3 хвилини. До півгодинних випусків входять інтерв’ю з професіоналами, а короткі аудіо містять чіткі та вичерпні відповіді на тематичні питання. Обговорюють фішки письма й редагування, мотивацію і відносини з колегами, розповідають історії з особистого життя.