preloader
search-icon

Media Sapiens

Критичне мислення як продовження тренду здоров'я. Як «Інтерньюз-Україна» протидіє пропаганді та дезінформації

«Головне завдання для розширення аудиторії — зробити критичне мислення попкультурно-трендово-модним. Якщо раніше було модно бути незалежним, трохи грубуватим, курити тощо, то зараз це вважається дурним тоном. Зараз модно бути здоровим, здорово харчуватися, підтримувати форму. Ми хотіли б, аби тренд на здоров'я посилився трендом здорового медіаспоживання», – Андрій Кулаков, програмний директор «Інтерньюз-Україна», розповів, як проєкти організації допомагають розвивати критичне мислення та протидіяти маніпуляціям.

Дивіться детальніше за посиланням