preloader
Увійти
search-icon

БРЕНД-АЙДЕНТИКА ПРО ПОТЕНЦІАЛ СХОДУ УКРАЇНИ

СХID: Перезавантаження

виклик

«Депресивний і занедбаний»: Схід у полоні стереотипів

Згідно з дослідженням USAID, більшість українців асоціюють Схід України з війною та важкою промисловістю. До стереотипів щодо регіону також входять уявлення про економічний занепад, депресію, погану інфраструктуру та жахливі дороги.

Насправді ж Схід має величезний економічний потенціал: тут розвивається IT-сектор, інноваційне виробництво, цифрові технології в агросекторі. У 2018 році в регіоні розпочав роботу проєкт USAID «Економічна підтримка Східної України». Його мета – допомогти українцям у трансформації своїх громад, запустити нові бізнеси у перспективних галузях економіки, вийти на нові ринки в Україні та за її межами.

Для просування історій успіху про людей і стартапи Сходу команда «Інтерньюз-Україна» розробила айдентику для нової комунікаційної кампанії.

рішення

Розкрити потенціал і змінити сприйняття Сходу України

Щоби допомогти Сходу та всій Україні змінити ставлення до свого потенціалу, ми зробили центральним елементом кампанії термін «перезавантаження». Схід оновлює своє економічне портфоліо через розвиток високотехнологічних галузей. І разом із цим змінюється сприйняття регіону його мешканцями, всіма українцями та іноземцями.

Схід України – це не лише металургія та вугільна промисловість. Це також фермерство, ІТ, інновації, альтернативна енергетика, туризм. З постіндустріального регіону він має всі шанси перетворитися на нову Кремнієву долину. Адже тут живуть талановиті молоді люди, які прагнуть перезавантажити своє сьогодення та побудувати оновлений український Схід. Такою стала ідея комунікаційної кампанії СХІD RELOAD (Схід Перезавантаження). Її сучасний візуальний стиль відображає інноваційність регіону.

У слові СХІD (СХІД) перша літера стилізована як процес завантаження, а літера «D» – як вікно до нових можливостей. Буква «С» демонструє, як поступово, але незворотньо змінюється Схід, розвиваючись і набуваючи нових форм. Нині він у процесі трансформації, проте з чітким розумінням напрямку свого руху. Логотип кампанії такий же динамічний, як і сучасний світ, а тому змінює колір залежно від галузі економіки, про яку йдеться.

результат

Презентація кампанії за участю світових зірок

Для тестування наших напрацювань ми провели 14 фокус-груп із жителями східних областей (різного віку та життєвого досвіду), місцевими та національними чиновниками і підприємцями. Саме ці групи населення стануть рушіями перезавантаження Сходу та його успішного майбутнього. Результати показали, що середній рівень розуміння концепції становив 4.31/5, а рівень резонування з думками та поглядами опитаних — 4.02/5. Бренд-айдентика кампанії була фіналізована на основі відповідей учасників фокус-груп.

29 жовтня 2021 р. комунікаційна кампанія «Схід: Перезавантаження» була презентована на гучному заході у Києві. Ключовим спікером став Гай Кавасакі, автор бестселерів та легендарний євангеліст брендів Apple, Canva, Mercedes-Benz. У презентації також взяли участь відомі політики, спортсмени, діячі культури, а також партнери і бенефіціари проєкту USAID. Серед них:

  • Джеймс Хоуп, директор місії USAID в Україні,
  • Михайло Федоров, Віцепрем'єрміністр України, Міністр цифрової трансформації,
  • Оксана Лінов, диригент міжнародного оркестру,
  • Жан Беленюк, золотий призер Олімпійських ігор,
  • Пітер Дікінсон, засновник і редактор Business Ukraine та редактор Atlantic Council Україна,
  • Максим Кріпак, паралімпійський чемпіон.

Після офіційної презентації айдентика почала активно використовуватися для різних заходів і комунікаційних продуктів кампанії. Повномасштабне вторгнення РФ в Україну 24 лютого 2022 р. призупинило діяльність проєкту. У всіх українців тепер першочергове завдання – вистояти і перемогти. Ми переконані, що заплановане перезавантаження обов’язково відбудеться після перемоги, а успішний Схід стане драйвером розвитку всієї України.