preloader
Увійти
search-icon

комунікаційна кампанія з цивільної безпеки

Безпека (Ци)Вільних

виклик

Побутові небезпеки все ще існують під час війни

Щодня Державна служба України з надзвичайних ситуацій (ДСНС) ліквідовує наслідки війни: гасить пожежі, проводить розмінування, розбирає завали. Зима 2022-2023 рр. додала новий виклик — масовані руйнування енергетичної інфраструктури України через російські обстріли. За таких умов пересічним громадянам вкрай важливо дотримуватися правил бодай побутової безпеки, щоб заощадити час та зусилля рятувальників.

Атаки на інфраструктуру та відключення світла в багатьох регіонах країни стали додатковим фактором ризику для українців. А тому стало вкрай важливим навчити громадян безпечно опалювати та освітлювати свої домівки, переходити дорогу в темний час доби, надавати першу психологічну допомогу тощо.

рішення

Мультиканальне інформування населення про правила безпеки

Щоби підвищити обізнаність українців із питань цивільної безпеки, ми розробили та втілили спільно з ДСНС масштабну комунікаційну кампанію. Ми використали як онлайн, так і офлайн інструменти, щоб охопити якомога більше людей у різних громадах.

Команда «Інтерньюз-Україна» розмістила 53 білборди у 20 громадах, у яких розповідала про ключові правила цивільної безпеки. Деякі з них були створені на основі відомих фольклорних прислів'їв, щоби привернути увагу ще більшої кількості людей незвичними формулюваннями.

Так само як український фольклор передається з покоління в покоління і супроводжує нас у повсякденних ситуаціях, норми цивільної безпеки також завжди мають спадати на думку в потрібний момент. Пильність українців у повсякденних побутових справах зменшить навантаження на підрозділи ДСНС, а головне — допоможе врятувати життя самих українців. Цей заклик відображено в гаслі кампанії — Пильнуйся та пильнуй інший!

Окрім зовнішньої реклами, кампанія була втілена у діджиталі: ми поширювали інфографіки та відео в соціальних мережах, що коротко та чітко пояснювали правила побутової безпеки.

Серед інших комунікаційних продуктів — статті в онлайн-медіа, друковані буклети та 2 практичні посібники (для цивільних та громадських комунікаторів). Також понад 90 представників місцевого самоврядування пройшли навчання щодо ефективного висвітлення питань безпеки мешканців громади та комунікації з ними.

Кампанія охопила різні теми цивільного захисту: безпечна поведінка вдома, з газовим та електрообладнанням; безпечна поведінка на вулиці, взимку, вночі та в туман; правила поведінки під час авіанальоту; підготовка та реагування на надзвичайні ситуації; основні принципи надання першої психологічної допомоги, допомоги сусідам у біді, допомоги громаді в організації добровільної пожежної дружини та інші актуальні теми.

результат

Правила безпеки засвоєні

Ми донесли інформацію про цивільну безпеку населенню семи цільових областей: Полтавської, Львівської, Волинської, Одеської, Рівненської, Житомирської та Закарпатської. Ці області прийняли значну кількість переселенців, яким довелося адаптуватися до нових обставин.

Продукти кампанії охопили 1,610,216 унікальних користувачів соціальних мереж. І так перевищили запланований цільовий показник у 1,000,000 унікальних користувачів. Загальне онлайн-охоплення кампанії склало 7,936,152.

22 онлайн-спільноти поділилися матеріалами кампанії на своїх сайтах і сторінках у соцмережах, а навчальні посібники були опубліковані на загальнонаціональному сайті про децентралізацію для громад.

Інформування та навчання громадян правилам безпеки стало надзвичайно важливим під час повномасштабної війни в Україні. Адже «поінформований» означає «захищений». Якщо всі українці дотримуватимуться елементарних правил безпеки, надзвичайних ситуацій буде значно менше. А отже, і трагічних випадків.