preloader
search-icon

Лонгріди, подкасти та PayWall

Чотири переможці Audience Understanding and Digital Support

У вівторок, 3 березня, стали відомі читири переможці грантового конкурсу від ГО «Інтерньюз-Україна» за фінансової підтримки Швеції та Internews. Редакції отримають гранти у розмірі 3500 GBP (британських фунтів) на реалізацію проєкту з інформаційно-цифрового вдосконалення свого ЗМІ та створення контенту.

У четвірку медіа, які перемогли у конкурсі 2020 року, увійшли:

  1. The Ukrainians, Львів

Ідея проєкту: Редакція створить тематичні розсилки: «Лонгрід» з матеріалами найбільших світових медіа, а також розсилки «Новини здорової людини» - головні новини з короткими поясненнями. Розсилки матимуть власний дизайн та окремі рубрики. Окрім того, проєкт націлений на монетизацію цих продуктів.

  1. Повернись Живим, Київ

Ідея проєкту: Редакція підготує 10 подкастів про людей, які побували в полоні «Як з ними жити», а також випустить 12 статей на тему здоров’я та реабілітації військових і цивільних після воєнних дій. Окрему увагу медіа присвятить оновленню сайту та його безпеці.

  1. Promum, Київ

Ідея проєкту: Медіаресурс планує підняти проблему післяпологової депресії в Україні у серії публікацій під назвою «Каріатида». Медіа не лише планує випустити ряд матеріалів на цю тему, а й хоче запустити петицію про необхідність додавання анкети (Единбурзької шкали) післяпологової депресії до обов’язкового пакету перинатальної підтримки матерів. Таким чином Promum планує перетворитися на гостро-соціальне видання та платформу для громадянської солідаризації батьківської спільноти України.

  1. Волинь online, Луцьк

Ідея проєкту: Видання планує опублікувати серію матеріалів #БізнеСильні про жінок-підприємиць, які поділяться досвідом ведення бізнесу, та розповісти про переваги та недоліки роботи «на себе». Також видання має на меті встановити PayWall, щоб зробити доступ до обраних матеріалів платним. Проєкт може створити прецедент, коли читачі платитимуть за контент регіональному виданню.

Загалом команда «Інтерньюз-Україна» отримала 126 заявок від редакцій онлайн-видань, газет та телеканалів як національного, так і регіонального рівня. Нагадаємо, минулого року на цей конкурс подалися 112 редакцій. Також цього року дещо змінилася процедура відбору редакцій. Журі спочатку склало шорт-лист із 16 півфіналістів, яких запросили на орієнтаційний тренінг. Після короткого навчання редакції мали шанс оновити та вдосконалити свої заявки.

Шестеро членів журі детально вивчили і проаналізували всі подані ідеї, виставивши кожному апліканту бали. До складу журі входили ментори-тренери проєкту, а також представники команди проєкту, що працюють в ГО «Інтерньюз-Україна». Фінальний список переможців був затверджений донором.

Заявки оцінювалися за такими критеріями:

  • опис у заявці контентної і технічної частини пропонованих змін,
  • інноваційність та актуальність ідеї проекту,
  • знання потреб власної аудиторії та розуміння підходів до роботи з потенційною аудиторію,
  • опис партнерів та рекламодавців, з якими медіа планує працювати,
  • обґрунтованість, реалістичність та відповідність меті конкурсу,
  • бюджет, доцільність використання коштів на придбання послуг або техніки.

Наступна хвиля конкурсу для редакцій планується на початку 2021 року. Апліканти, які подавалися на участь у попередніх хвилях, заохочуються подаватися наступного разу.

За додатковою інформацію щодо грантового конкурсу звертайтесь, будь ласка, до координаторки проекту Катерини Юдіної, написавши на пошту kudina@internews.ua.