У Чернігові відбувся вишкіл для представників регіональних ЗМІ

Разом з початком нового навчального року, команда проекту «Точне відображення Угоди про асоціацію Україна-ЄС в українських медіа» провела вже 9-й вишкіл для регіональних журналістів. 8–9 вересня учасники зустрілися в Чернігові і протягом двох днів досліджували теми пов’язані з Угодою про Асоціацію та євроінтеграцією загалом.

Однією з головних тем, якій був присвячений вишкіл – тема виборів в Україні, передвиборчої риторики та виборчої реформи, яка є вкрай важливим пунктом у порядку денному відносин України з ЄС. Про актуальний стан та перспективи зміни виборчої системи і необхідності розробки і прийнятті Виборчого кодексу України говорив Євген Радченко, директор з розвитку ГО «Інтерньюз-Україна», головний експерт виборчої групи Реанімаційного пакету реформ (РПР). Пан Євген детально роз’яснив суть виборчої реформи та наголосив на її позитивних наслідках: « В результаті реформи з’явиться певний виборчий бар’єр та знизяться шанси потрапляння до парламенту регіональних та «технічних» партій. Крім того, мандати між партіями розподіляються пропорційно до кількості голосів виборців і виборці самі можуть впливати на черговість обрання депутатів до парламенту». Євген Радченко також підкреслив на важливості роботи ЗМІ в період передвиборної кампанії.

У вишколі також взяла участь голова Антикорупційної ініціативи ЄС в Україні (EUACI) Ека Ткешелашвілі. Завдяки цьому виступу, учасники проекту обговорили з головою EUACI питання антикорупційних процесів в країні, зокрема перебіг створення Вищого антикорупційного суду (ВАКС), проведення конкурсу на посади суддів ВАКС – «Вперше міжнародні експерти гратимуть безпрецедентну роль в процесі добору суддів» – прокоментувала Ека Ткешелашвілі.

Інша панель вишколу була присвячена питанням актуальної інформаційної політики України, зокрема новоствореному бренду UkraineNow. Головний спеціаліст сектору з питань просування України в світі Міністерства інформаційної політики України Софія Джуринська виступила на цій панелі і розповіла про роботу Міністерства у напрямку просування новоствореного бренду країни, зокрема, про розміщення у аеропортах Києва, Львова, Одеси та Харкова, ротацію роликів на телеканалі Euronews та використання брендингу на міжнародних заходах.

«Зараз лише розпочинається масштабна робота з новим брендом країни Ukraine NOW. Злагоджені дії державного, громадського та приватного секторів зможуть досягти якісного результату, адже у нас ціль одна – змінити імідж України та зробити бренд впізнаваним. До кінця вересня буде презентований брендбук, що відкриє можливість абсолютно кожному використовувати єдиний бренд», – зазначила Софія Джуринська.

Учасники вишколу також багато часу приділили практичній роботі – готували власні журналістські матеріали на теми, пов’язані  із станом виконання Угоди про асоціацію.

Фоторепортаж з заходу можна переглянути тут: http://bit.ly/ChernihivWorkshopPhoto

Проект «Точне відображення угоди про Асоціацію Україна-ЄС в українських медіа» втілюється польським Фондом міжнародної солідарності у співпраці з українськими громадськими організаціями «Інтерньюз-Україна» та «Товариство Лева». Проект реалізується за кошти Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), а також за кошти Програми «Підтримка демократії», що у свою чергу фінансується з Програми польського співробітництва задля розвитку Міністерства закордонних справ Республіки Польща.