Чотири українські редакції отримають кошти на стратегічний розвиток та менторську підтримку від Інтерньюз

У п'ятницю, 10 серпня 2018 року, стали відомі імена чотирьох редакцій – переможців грантового конкурсу від ГО «Інтерньюз-Україна» за фінансової підтримки Швеції та Internews.  Редакції отримають гранти у розмірі 3500 GBP (британських фунтів) на реалізацію проекту з інформаційно-цифрового вдосконалення свого ЗМІ та створення контенту. Очікується, що завдяки отриманим коштам та консалтингу експертів від Інтерньюз-Україна, медіа зможуть удосконалити формати контенту, залучити нові аудиторії, побудувати системну роботу з рекламодавцями тощо. 
 
У четвірку медіа, які перемогли у конкурсі, увійшли: 

1. АН КУРС, Івано-Франківськ
Ідея проекту: «Відкритий Франківськ» – спецпроект на окремому субсайті, присвячений економічному та культурному життю міста, його візитівка, сіті-гайд та інформаційний довідник.

2. PMG, Мукачево 
Ідея проекту: цикл матеріалів про життя нацменшин та руйнування стереотипів щодо них; SEO оптимізація сайту.

3. Na chasi, Київ 
Ідея проекту: спецпроект про Україну: досягнення та інновації України у 12 суспільно-економічних, креативних, технологічних сферах життя за останні 27 років. 

4. ТРК Рівне, Рівне
Ідея проекту: оновлення технічних можливостей сайту, його оптимізація та адаптація до мобільних пристроїв та створення серії матеріалів у новому форматі на партнерській основі з рекламодавцями.

Загалом координатори проекту отримали 73 заявки, 18 з яких були подані учасниками тренінгу «Боротьба за аудиторію й монетизація контенту в українських медіа». Цей тренінг проходив напередодні оголошеного конкурсу і, серед іншого, мав стимулювати та інструктувати учасників щодо правильної подачі заявок на конкурс. Крім цього, учасники навчання автоматично здобували перевагу у конкурсі, отримавши додаткові 5 балів за участь у тренінгу. Максимальна кількість балів, яку міг отримати кожен аплікант – 60. 
 
Шестеро членів журі детально вивчили і проаналізували всі подані заявки, виставивши кожному апліканту бали. В результаті оцінок, у списку фіналістів опинились три учасники тренінгу:  АН КУРС, PMG та Na chasi, а також ТРК Рівне, які  не брали участі у навчанні, але одноголосно отримали від журі високі бали, оскільки їхня заявка максимально відповідала усім вимогам та критеріям конкурсу.   
 
До складу журі входили ментори-тренери, а також менеджери проекту від Інтерньюз-Україна. 
 
Заявки оцінювалися за такими  критеріями: 
1. Опис у заявці як контентної частини, так і технічної;
2. Оригінальність, інноваційність та актуальність ідеї; 
3. Розуміння власної аудиторії та уявлення про потенційну аудиторію, яку можна залучити;
4. Опис потенційних партнерів та рекламодавців, з якими медіа працюватиме
5. Обґрунтованість, реалістичність та відповідність меті конкурсу – чи збільшать пропоновані заходи аудиторію та прибуток від реклами? 
6. Бюджет – обґрунтованість та доцільність використання коштів на придбання тих, чи інших послуг або техніки
 
Варто зазначити, що багато заявок конкурсу отримали невисокі бали через те, що апліканти не змогли пояснити доцільність придбання дорогої техніки преміум класу  та не спромоглися описати, у чому її перевага над продукцією інших виробників. 
 
Наступна хвиля конкурсу для 4-х редакцій планується на початку 2019 року. Апліканти, які подавалися на участь у цю хвилю, зможуть позмагатися за перемогу наступного разу. 
 
За додатковою інформацію щодо грантового конкурсу звертайтесь, будь ласка, до координатора проекту Катерини Юдіної, написавши на пошту kudina@internews.ua, або за телефоном: +38 093 750 36 38.