Тендер на виготовлення онлайн-тренінгу для народних депутатів та Апарату Верховної Ради

23 липня 2018 року

Завдання: робота по виготовленню відео для онлайн-тренінгу для народних депутатів та Апарату Верховної Ради, що включає в себе: зйомку, продакшен, пост-продакшен, моушен-дизайн. Пакет онлайн-тренінгу включає 5 відео по 20 хв. та 4 промотизери для інформаційної кампанії тренінгу.
Кількість онлайн тренінгів: 1 онлайн-тренінг.
Кількість уроків у рамках онлайн-тренінгу: 5 уроків.
Тривалість одного уроку: до 20 хвилин.
Кількість локацій для зйомок: 1 локація (приміщення).
Кількість тренерів онлайн-тренінгу: від 2-х до 4-х спікерів.
Додаткове обладнання: необхідність суфлеру (НЕ iPad), діагональ мінімум 15“.
Кількість знімальних днів: до 3-4 днів.

Склад тендерної документації

  1. Дане оголошення
  2. Специфікація з додатком:
  • Бланк подання матеріалів;
  • Формат бюджету;
  • Зразок оформлення конверту учасника тендеру.

Предмет/Назва послуг

Надання послуг із виготовлення онлайн-тренінгів для народних депутатів та Апарату Верховної Ради

Тип тендеру та спосіб оголошення

Відкритий

Мета тендеру

Вибір фахівців для надання послуг із виготовлення онлайн-тренінгу для народних депутатів та Апарату Верховної Ради

Джерело фінансування закупівлі послуг

Програма USAID РАДА, що виконується Фондом Східна Європа

Валюта тендеру

Гривня

Вимоги до послуг та умови оплати

Зазначені у Специфікації

Термін незмінності умов

Комерційні пропозиції, надані учасниками тендеру, мають бути дійсними без змін до завершення надання послуг

Правила оформлення тендерної пропозиції

До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам тендерної документації

Визначення переможців

Відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно критеріїв, які зазначені у Тендерній пропозиції, але не пізніше 27 липня 2018 р., 12.00.

Оприлюднення результату процедури закупівлі

Шляхом надсилання відповідних повідомлень учасникам тендеру електронною поштою протягом 5-ти робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців

Критерії вибору переможців

  1. Вартість робіт та процедура розрахунку.
  2. Досвід з виготовлення онлайн-тренінгів
  3. Репутація учасника тендеру (апліканта).
  4. Досвід виконання робіт у спорідненій тематиці.
  5. Терміни виконання робіт

Детальніше – у Специфікації

Особливі умови

  1. ГО «Інтерньюз-Україна» залишає за собою право вимагати від учасників тендеру додаткові матеріали або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень пропозицій вимогам специфікації даного тендеру.
  2. Учасники фактом участі у тендері:
  • Визнають, що несуть відповідальність за достовірність наданої інформації та усвідомлюють репутаційні ризики, пов’язані з наданням недостовірних відомостей та послуг неналежної якості;
  • Безумовно погоджуються з усіма умовами тендеру і зобов’язуються виконувати їх належним чином.

Спосіб отримання заявок

Електронною поштою на адресу: izinets@internews.ua з темою листа: «Тендер НА ВИГОТОВЛЕННЯ ОНЛАЙН-ТРЕНІНГУ» та на поштову адресу:

ГО «Інтерньюз-Україна»

вул. Ризька, 15, м. Київ, 04112, Україна

Заявки, оригінали яких не надіслані поштою із врахуванням зазначених вимог до оформлення, прийматись до розгляду не будуть.

Контактнa особa

Зінець Ірина за тел.: 063 129 57 59

izinets@internews.ua

skype: Irina Zinets

ГО «Інтерньюз-Україна»

вул. Ризька, 15, м. Київ, 04112, Україна

 
Специфікація з надання послуг до тендерного оголошення
від 23 ЛИПНЯ 2018 РОКУ

Виготовлення онлайн-тренінгу для народних депутатів
 та Апарату Верховної Ради
 

Предмет специфікації

Надання послуг з виготовлення онлайн-тренінгу

Дата початку тендеру

23 липня 2018 р.

Дата останньої подачі тендерних заявок

27 липня 2018 р.

Дата оголошення результатів

3 серпня 2018 р.

Опис/перелік послуг

•  Вибір фахівців для надання послуг із виготовлення онлайн-тренінгу для народних депутатів та Апарату Верховної Ради, що містить 5 уроків, тривалістю по 20 хв.

•  Деталі надаються шляхом консультацій із менеджером проекту

(Катерина Паригіна, 0934035887, kparyhina@internews.ua)

Умови оплати послуг

Оплата послуг здійснюється ГО «Інтерньюз-Україна»

на підставі договірних умов та кошторису витрат на виробництво шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях

 

Параметри оцінки тендерних заявок

Критерій оцінки

Документи, які підтверджують відповідність критерію

1.

Вартість робіт та процедура розрахунку.

Деталізований бюджет та графік виплат.

2.

Досвід з розробки та виготовлення відеороликів.

Інформація про компанію, її досягнення та реалізовані проекти.

Резюме основних виконавців проекту.

3.

Репутація учасника тендеру (апліканта)

Рекомендації, відгуки про співпрацю з аплікантом.

4.

Досвід виконання робіт у спорідненій тематиці.

Лінки на виконані роботи.

5.

Терміни виконання робіт

Виробничий план.

 
Склад/Зміст тендерних пропозицій
Деталізований бюджет на виробництво онлайн-тренінгу. Обов’язкові складові: виробничі витрати: зйомку, продакшен, пост-продакшен, моушен дизайн, а також створення промотизерів для інформаційної кампанії.постпродакшен і т. д.; зазначення наявності ПДВ (або його відсутності), а також інших податків, у разі їх наявності.
1. Графік виконання робіт, пов’язаних з розробкою та виробництвом онлайн-тренінгу.
2. Лист у довільній формі про досвід з розробки та виробництвом онлайн-тренінгу.
3. Рекомендаційні листи-відгуки від попередніх замовників щодо співпраці з аплікантом.
4. Резюме основних виконавців проекту.
5. Документи, що підтверджують право на здійснення підприємницької діяльності.
 
Шаблони для подання документів можна завантажити тут: форма бюджету (тут), бланк (тут), оформлення конверту (тут), або скористатися фірмовими бланками вашої організації.
 
Правила оформлення конкурсної пропозиції учасника конкурсу
1. Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або поштою.
2. Всі копії будь-яких документів, що включаються в Конкурсну пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. При дублюванні пропозиції електронною поштою скани документів повинні містити підпис / печатку уповноваженої особи.
3. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
4. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй Конкурсній пропозиції несе учасник.
5. На конверті повинно бути зазначено:
- Назва предмету закупівлі відповідно до оголошення про конкурс.
- Повне найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи-підприємця) учасника процедури закупівлі, його місцезнаходження, код ЄДРПОУ, номери контактних телефонів.
6. До участі у оцінці Конкурсних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі допускаються Конкурсні пропозиції, які повністю відповідають умовам Оголошення та формі Конкурсної пропозиції.
7. Оскільки проект, в рамках якого закуповуються послуги, що є предметом даного тендеру, реалізується в рамках програми міжнародної технічної допомоги, звертаємо Вашу увагу на те, що закупівля послуг буде здійснюватися без сплати ПДВ.
 
Вимоги до підготовки тендерних заявок:
Кінцевий термін надання пропозицій – 27 липня 2018 р. 12:00
Тендерна пропозиція має бути надіслана з підписом та печаткою (у разі наявності) відповідальної особи електронною поштою на адресу: izinets@internews.ua та на поштову адресу:
 
ГО «Інтерньюз-Україна»
вул. Ризька, 15, м. Київ, 04112, Україна
Заявки, оригінали яких не надіслані поштою із врахуванням зазначених вимог до оформлення, прийматись до розгляду не будуть.
За додатковими питаннями звертатися до контактної особи:
Ірини Зінець,
тел.: 063 129 57 59
Skype: Irina Zinets
е-mail: izinets@internews.ua