Тренінг для редакторів «Боротьба за аудиторію й монетизація контенту в українських медіа»

Аудиторія та гроші – два ключові питання, над якими думає чи не кожен головний редактор сучасних медіа. Знайти свою аудиторію – не завжди означає почати заробляти. Водночас, якщо не знаєш власну аудиторію й не аналізуєш її поведінку, навряд чи почнеш заробляти в Інтернеті. В час багатоплатформеності та соціальних медіа можна отримати трафік, однак чи здатні редакції монетизувати цей трафік і сформувати на його основі лояльну аудиторію? 
 
16-17 липня 2018 року (понеділок-вівторок) у Києві ГО “Інтерньюз-Україна” проведе дводенний тренінг для редакторів та власників медіа “Боротьба за аудиторію й монетизація контенту в українських медіа”
 
В програмі тренінгу:
  • Побудова редакційної політики. Що і для кого ми пишемо? 
  • Що мають пам’ятати редакції у роботі зі своїм сайтом? 
  • Як навчитися розуміти та аналізувати потреби своєї аудиторії? 
  • Для чого потрібна веб-аналітика? 
  • Як аналітика допоможе організувати роботу редакції та виставити пріоритети?
  • Як перетворювати відвідувачів сайту в читачів?
  • Як використовувати аналітику для збільшення прибутку медіа? 
В цих питаннях допоможуть розібратися медіа тренери:      
  • Віталій Мороз - керівник програм нових медіа в ГО "Інтерньюз-Україна";
  • Дмитро Тужанський – політичний оглядач, співзасновник онлайн-видання "Варош"; 
  • Тарас Ільків – керівник Digital-відділу в українській редакції "Радіо Свобода"; 
  • Павло Уваров – медіа експерт, співзасновник онлайн видання “Ногибоги”
 
Участь у тренінгу безкоштовна. 
 
Для участі у тренінгу зареєструйтесь, будь ласка, за посиланням http://bit.ly/Media_training до вівторка 10 липня 12:00. Кількість місць обмежена. 
 
Організатори підтвердять вашу участь завчасно, учасників з регіонів забезпечать житлом та відшкодують витрати на проїзд.
 
Критерії відбору учасників тренінгу:
  • обіймати редакторську посаду чи бути власником ЗМІ
  • в редакції є онлайн-ресурс; 
  • редакція веде корпоративні акаунти в соціальних мережах (Facebook, YouTube)
  • сайт видання користується Google Analytics
Перевага участі у тренінгу 
 
По завершенню тренінгу учасникам буде запропоновано взяти участь у грантовому конкурсі, в результаті якого чотири редакції зможуть отримати: 
  • грант у розмірі 3500 GBP (британських фунтів) на реалізацію проекту з інформаційно-цифрового вдосконалення свого ЗМІ;
  • підтримку професійних менторів та медіа-експертів протягом реалізації гранту (до кінця 2018 року). 
Грантовий проект з інформаційно-цифрового вдосконалення має бути спрямований на розробку спеціалізованого контенту для окремих сегментів аудиторії чи  тематичного спец-проекту видання чи/та запуск суб-сервісу/спеціального додатку, які підвищать охоплення аудиторії, збільшать відвідуваність та читабельності медіа, покращать взаємодію з аудиторіями та/чи залучать нових рекламодавців тощо.
 
Тренінг для медіа “Боротьба за аудиторію й монетизація контенту в українських медіа” відбувається в рамках проекту “Розвиток українських медіа через аналіз аудиторії та контенту”. Проект реалізує ГО “Інтерньюз-Україна” за фінансової підтримки Швеції та Internews (проект Audience Understanding and Digital Support) 
 
Додаткову інформацію Ви можете отримати у координатора проекту Катерини Юдіної, написавши на пошту kudina@internews.ua або за телефоном: 093 750 36 38.