Регіональні журналісти відвідали Львів із навчальним візитом

            ​

17-18 березня у Львові відбувся п’ятий вишкіл для учасників проекту «Точне відображення Угоди про асоціацію Україна-ЄС в українських медіа». Взяти в ньому участь було запропоновано найбільш активним учасникам проекту за результатами першої половини його роботи.

Програма вишколу відрізнялася від традиційної, було випробувано кілька нових елементів.

Зокрема, новинкою став для учасників такий формат як панельна дискусія за участі Ярослава Грицака та Євгена Глібовицького, яку модерував Володимир Єрмоленко. Йшлося про європейські цінності , їхнє значення для України та Євросоюзу, а також про безпековий вимір  європейської інтеграції.

Іншою темою вишколу була бізнесова. Вперше в рамках проекту «Точне відображення Угоду про асоціацію Україна-ЄС в українських медіа» учасники відвідали підприємство, що має досвід успішної роботи на ринку ЄС та багатьох інших ринках – T.B. Fruit, о випускає відомі соки «Галіція».  До складу групи входять власні садові угіддя, 8 заводів з переробки фруктів та овочів в Україні, Польщі та Молдові, а також транспортно-логістичний та інжиніринговий бізнеси.

 «В цілому на експорт компанія відправляє 75-80% продукції» – зазначив власник та генеральний директор компанії Тарас Борщовский. Учасники вишколу оглянули виробництво, мали тривале та цікаве спілкування з власником підприємства.

                                                                  

Тему бізнесу в контексті євроінтеграції було продовжено  спілкуванням з бізнес-консультантом Олегом Мірошниченком.  Він надав учасникам практичні порад щодо підготовки до інтерв’ю з підприємцями, зокрема з тими, які працюють на ринку Євросоюзу.  Зокрема, він розповів, якими можуть бути типові запитання, як готуватися до інтерв’ю, на що насамперед звертати увагу.

Ще однією особливістю львівського вишколу стало  спілкування з місцевим ресторатором Марком Захріним, один з авторів  концепції  Lviv Creative City - стратегії розвитку міста, яка полягає у створенні умов для домінування у Львові креативного середовища і високої концентрації креативного класу. В економічному сенсі це означає прихід до міста світових інноваційних компаній та розвиток місцевого інноваційного бізнесу. У соціальному – комфорт і широкі можливості для самореалізації. За словами Марка Зархіна, прикладом зміни міста з приходом креативного класу є історія перетворення Дубліна. «Ще 20 років тому це було маргінальне місто, хоч і столичне. Міська влада взялась за те, щоб креативний клас почувався там добре: почала будувати велодоріжки, коворкінг-хаби, сучасні кафе тощо. Туди прийшли такі компанії як GoogleHPIntel. Вони створюють не тільки величезну кількість робочих місць, але і дух творчості. Тепер Дублін процвітає», – пояснює Зархін.  Учасники вишколу могли познайомитися з цим передовим для України досвідом Львова і спроектувати його на власні міста.

Завершився вишкіл традиційно практичним заняттям – підготовкою до інтерв’ю.          

Фоторепортаж з заходу можна переглянути тут:

http://bit.ly/lviv_workshop 

http://bit.ly/TBFruit_press_tour

 Проект «Точне відображення угоди про Асоціацію Україна-ЄС в українських медіа» втілюється польським Фондом міжнародної солідарності у співпраці з українськими громадськими організаціями «Інтерньюз-Україна» та «Товариство Лева».

Проект реалізується за кошти Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), а також за кошти Програми «Підтримка демократії», що у свою чергу фінансується з Програми польського співробітництва задля розвитку Міністерства закордонних справ Республіки Польща.

Більш детальну інформацію про проект ви можете дізнатися тут: http://internews.ua/projects/eu-ukraine/eu-ua-assosiation-media-project/