«Сусіди»: конкурс на виробництво мультимедійних матеріалів

Опис та умови конкурсу на відбір авторів для виробництва мультимедійних пакетів «Сусіди»

в рамках проекту «Зміцнення незалежних ЗМІ в Молдові, Україні та Грузії»

1. Загальні відомості

Громадська організація «Інтерньюз-Україна» у партнерстві із Internews реалізовує міжнародний проект «Зміцнення незалежних ЗМІ в Молдові, Україні та Грузії.

Проект спрямований на покращення доступу до корисної інформації для громадян Молдови, України та Грузії через підвищення потенціалу місцевих засобів масової інформації. Він сприяє застосуванню інновацій в галузі журналістики, заохоченню діалогу серед молоді, покращенню навичок користування Інтернетом у людей похилого віку, а також стимулює співпрацю між журналістами з усіх трьох країн.

Регіональний компонент цього проекту передбачає виробництво шести мультимедійних пакетів під назвою «Сусіди», які згодом будуть опубліковані місцевими ЗМІ-партнерами в трьох країнах. Крім того, шість пакетів будуть опубліковані на окремому веб-сайті.

Серію мультимедійних пакетів «Сусіди» створять журналісти відібраних місцевих та національних ЗМІ в кожній країні – Молдові, Україні і Грузії. Пакети можуть містити відео, аудіо, друковані матеріали, інфографіку, інтерактивні карти, ігри, вікторини, або будь-які інші мультимедійні матеріали.

 

2. Теми пакетів

Кожен з шести мультимедійних пакетів «Сусіди» охопить окрему тему, що є актуальною для громадськості у всіх трьох країнах. Кожна країна-учасниця проекту відповідатиме за виробництво двох мультимедійних пакетів.

Україна:

  1. Рани: окуповані території;
  2. Секрети вина (Виноробство);

Молдова:

  1. Болото олігархії;
  2. Майбутнє: енергетична незалежність;

Грузія:

  1. Міста і ми – розвиток урбанізму;
  2. Пропаганда: війна проти фейкових новин.

3. Очікувані результати

Кожен пакет містить від трьох до п'яти мультимедійних матеріалів, в залежності від їх складності. Ці матеріали буде створено із використанням сучасних інструментів інтерактивної візуальної журналістики. Матеріали мають бути цікавими, зрозумілими і представляти різні жанри журналістики, такі як короткі сюжети, міні-документальні фільми, інтерв’ю з експертами, вікторини тощо.

Кожен пакет міститиме тематичні історії з усіх трьох країн. Умовою участі у конкурсі є здатність заявника організувати поїздки для журналістів у Грузію і Молдову, а також надати всебічну допомогу журналістам з Грузії і Молдови, які прийдуть в Україну працювати над виробництвом матеріалів для своїх регіональних пакетів.

Для створення мультимедійних пакетів автори будуть співпрацювати і встановлювати партнерські відносини з НУО, експертами і аналітичними центрами в Грузії, Молдові та Україні, діяльність яких пов’язана  з темами мультимедійних пакетів.

 

4. Бюджет

Відібрані автори отримають гранти в розмірі 6000 доларів США на створення кожного мультимедійного пакету. Сума гранту покриватиме витрати на виробництво, зарплати відрядження творчих груп та інші необхідні витрати. Транспортні витрати пов’язані з відрядженнями буде віднято від загальної суми гранту і сплачено безпоcередньо Інтерньюз-Україна.

 

5. Графік виробництва мультимедійних пакетів

Період підготовки мультимедійних пакетів буде 3 місяці. Алгоритм виробництва матеріалів і терміни будуть визначені спільно з Інтерньюз-Україна після визначення переможців. Крайній термін для створення першого мультимедійного пакету 1 вересня 2017 року.

 

6. Обов'язки та відповідальність відібраних авторів

  • Відібрані автори мають створити мультимедійні пакети «Сусіди» відповідно до термінів і концепцій, розроблених та затверджених спільно з Інтерньюз-Україна.
  • Для створення мультимедійних пакетів автори виконують наступні роботи:
  • Розробка концепції пакету з наступним обов'язковим затвердженням Інтерньюз – Україна;
  • Виробництво матеріалів (зйомка і монтаж відео, написання текстової частини, виготовлення інфографіки (за необхідності) і інших компонентів мультимедійного пакету, такі як анімація, ігри, вікторини, тести тощо (за необхідності);
  • Відправлення творчих груп у відрядження до Грузії та Молдови для роботи над темами, обраними Україною;
  • Підтримка груп(и), які прибули з інших країн для роботи над своїми пакетами. Під підтримкою мається на увазі певна логістична допомога, допомога у пошуку інформації, респондентів тощо;
  • Координація спільної діяльності з Інтерньюз-Україна та авторами мультимедійних пакетів із Грузії та Молдови, з метою виготовлення пакетів у схожому стилі.

Інтерньюз-Україна має право на розміщення і поширення мультимедійних пакетів «Сусіди». Всі мультимедійні матеріали будуть доступні для розміщення/поширення та адаптації для 9 місцевих ЗМІ в Україні, 9 місцевих ЗМІ в Грузії та 9 місцевих ЗМІ в Молдові, які є партнерами проекту.

 

7. Умови подачі заявки на конкурс для виробництва мультимедійних пакетів «Сусіди»

  • Не менш 3 років досвіду роботи в засобах масової інформації;
  • Досвід створення мультимедійних журналістських матеріалів, підтверджений наданими зразками матеріалів (інфографіка, відео, зображення, фоторепортажі, статті, вікторини, відредаговані для публікації тощо);
  •  Гнучкість і можливість виконати роботу в рамках зазначених термінів;
  • Досвід роботи в інших країнах, зокрема журналістом, кореспондентом тощо, буде значною перевагою; 
  • Досвід співпраці з неурядовими організаціями та представниками громадянського суспільства, зокрема й закордонними, буде перевагою;
  • Попередній досвід у виробництві матеріалів з обраних тем буде перевагою.

 

8. Зміст заявки

  • Загальна презентація журналіста(ів)/ЗМІ, зокрема портфоліо із щонайменше 3-ох матеріалів (буде розглянуто лише заявки із зразками мультимедійних матеріалів; також можна надати інші типи матеріалів, якщо вони ілюструють експертність учасника);
  • Резюме автора/учасників команди, які будуть задіяні у створенні мультимедійних пакетів;
  • Пропозиція загальної концепції для мультимедійного пакету (ів);
  • Бюджет на виробництво мультимедійних пакетів, включно з витратами на заробітну плату, гонорари, відрядження до Грузії та Молдови, відрядження в межах України (за потреби). Бюджет має містити опис витрат;
  • 2 листи про наміри від НУО, експертів, аналітичних центрів, з якими планується співпраця в процесі виробництва мультимедійних пакетів;
  • Наявність листів про наміри від партнерів з Грузії та Молдови буде перевагою.

 

 

9. Критерії відбору

Група експертів відбере переможців конкурсу. Заявки можуть бути подані журналістами в індивідуальному порядку або ЗМІ (друкована преса, радіо, телебачення або онлайн-ЗМІ), продакшен-студіями, які зможуть співпрацювати з громадськими організаціями або аналітичними центрами, і сформувати команду для проекту. Кожен кандидат може подати заявку на виробництво одного або двох пакетів.

Заявки будуть оцінюватись за такими критеріями:

  1. Оцінка технічної пропозиції, зокрема повнота заповнення заявки за усіма обов’язковими пунктами;
  2. Оцінки фінансової пропозиції, яка не повинна перевищувати суму 6000 доларів США на виробництво кожного мультимедійного пакету.

Переможців визначить керівний комітет проекту за бальною системою і у такий спосіб:

  1. 1. Оцінка технічної пропозиції становитиме 80% від загальної оцінки заявки;
  2. 2. Оцінка фінансової пропозиції становитиме 20% від загальної оцінки заявки.

 

1.1 Критерії оцінки технічної пропозиції:

  1. Професіоналізм учасника конкурсу (ЗМІ/учасник(и) здатні завершити роботу над проектом; відповідність стандартам професійної етики; чіткий розподіл обов’язків в команді; пропонована концепція доводить, що заявник має достатні технічні можливості і досвід для виробництва успішних мультимедійних пакетів; концепція доводить, що заявник розуміє мету проекту) – максимум 25 балів;
  2. Якість портфоліо (якість матеріалів у портфоліо, різноманітність матеріалів, попередній досвід висвітлення суспільно важливих тем) – максимум 25 балів;
  3. Якість пропонованої концепції мультимедійних пакетів (новизна/оригінальність пропонованої концепції; різноманітність мультимедійних елементів; зрозумілість і цілісність пропонованої концепції; здатність до самодостатнього розвитку (потенціал для розвитку / продовження виробництва мультимедійних матеріалів після закінчення проекту) – максимум 30 балів.

 

2.1 Критерії оцінки фінансової пропозиції:

  • Узгодженість і зрозумілість опису витрат – максимум 10 балів;
  • Раціональний бюджет, складений в межах наявних ресурсів, відповідно до кількості та якості пропонованих матеріалів – максимум 10 балів.

 

10. Кінцевий термін подачі заявок

Будь ласка, заповніть форму за посиланням http://bit.ly/2oGtt6b та надішліть ваші заявки (зверніть увагу, що для участі у конкурсі обов’язковою умовою є надана заявка) на електронну адресу strengthening.media@gmail.com українською мовою до 08 травня 2017 року, 18.00 в темі листа вкажіть назву конкурсу та ім’я/назву учасника, або передайте особисто в офіс ГО «Інтерньюз-Україна» за адресою: м. Київ, вул. Ризька, 15, 04112

Контактна особа: Анна Калініченко, координатор проекту, тел: +38 (066) 364-28-08