«Інтерньюз-Україна» – розвиваємося разом з медіа

Україна змінюється – і так само змінюються українські медіа. Багато з них, зокрема у регіонах, розвивають нові техніки та підходи, намагаючись поліпшувати свої професійні стандарти. Інтерньюз-Україна прагне сприяти змінам у країні, зокрема, допомагаючи медіа реформуватися та краще відповідати на сьогоднішні виклики.

Діяльність організації в січні-липні 2016 року є свідченням цих зусиль. 

Від початку 2016 року у різних тренінгах та освітніх подіях «Інтерньюз-Україна» взяли участь 2 677 людей. Ми провели 114 інтенсивів, майстер-класів та воркшопів. Теми наших подій були дуже різними: європейська інтеграція, медіа-грамотність, стандарти репортажу, цифрова безпека, децентралізація, проблеми внутрішньо переміщених осіб, онлайн-журналістика та багато інших. Понад 500 годин часу цим подіям присвятили наші провідні тренери та експерти.

Важливий напрямок діяльності «Інтерньюз-Україна» полягає в тому, щоб цікаво та доступно розказати про Угоду про Асоціацію ЄС-Україна, зокрема про процес її виконання, її можливості та виклики. Ми провели десятки тренінгів для журналістів, а також події для студентів та підприємців, аби донести до них нові знання в цій сфері.  

Втім, неодмінною умовою розвитку українських медіа є не лише навчання, але й мотивація. Тому за 6 місяців 2016 року «Інтерньюз-Україна» надала гранти на розвиток 58 регіональним редакціям. Крім того, ми провели 5 всеукраїнських тематичних конкурсів для журналістів: про висвітлення Угоди про асоціацію між Україною та ЄС; про долю людей, яких зачепила війна в Україні; про боротьбу з корупцією у регіонах, а також про децентралізацію.

Географія діяльності організації вийшла далеко за межі столиці – заходи охопили 80% території України. 30% усіх наших проектів були спрямовані на медіа сходу та півдня України. 

«Інтерньюз-Україна» також виробляє соціально важливі медійні продукти. За перше півріччя ми створили соціальні відео-ролики (Навчайся в Європі та повертайся, Європа починається з тебе; цей останній тільки на Facebook подивилося понад 750 тисяч людей) та  документальний цикл фільмів «Повернення» про ветеранів АТО, прем’єра якого пройшла з аншлагом у кінотеатрі «Жовтень».

Ми приділили серйозну увагу історіям успіху різних громадян України. Наприклад, разом із регіональними журналістами ми розповіли десятки історій про внутрішньо переміщених осіб, який знайшли нове життя та стали успішними на новому місці. Також ми висвітлили десятки історій українських власників малого та середнього бізнесу, які зуміли вийти на ринки ЄС і запропонували Європі конкурентоздатні та якісні товари чи послуги.

Окремим досягненням став наш лайфхак http://verify.org.ua/ – веб-ресурс, що допомагає перевіряти на правдивість різні типи контенту та протидіяти політичній пропаганді.

Цього року нашу репутаційну та організаційну спроможність вкотре високо оцінив міжнародний аудит Deloitte. Ми втілили в життя 10 широкомасштабних всеукраїнських проектів за міжнародної підтримки.  

Наші комунікаційні проекти відкрили нові можливості журналістам і громадським активістам завдяки візитам до країн Європи, Школі антикорупційних розслідувань тощо. Щоб побороти міфи російської пропаганди, ми організували декілька ознайомчих поїздок активістів з Росії в рамках проекту «Україна своїми очима».

Разом з українськими медіа без упину продовжили розвиватися і ми. Зросла кількість наших донорів, нових проектів, цільових аудиторій. Зі збільшенням зовнішніх викликів з початку 2016 року на 30% розширилася і наша команда.

Все більше людей цікавляться новинами «Інтерньюз-Україна» у соцмережах. Про це свідчить приріст на 20% числа наших дописувачів у Facebook, YouTube, Twitter, Instagram. Підвищена увага до нашої діяльності спонукала нас  стати ближчими  і частіше спілкуватися з нашими медіа-друзями, саме тому ми започаткували традицію розважально-пізнавальних вечірок для медійників.

Це те, чим ми пишаємося сьогодні. Далі буде…..