Запрошуємо до участі у фінальному тренінгу з онлайн-комунікації для помічників народних депутатів

23-24 листопада  2015 року  USAID, Фонд Східна Європа, за підтримки громадської організації «Інтерньюз-Україна», проведе черговий тренінг «Ефективне інформування виборців, органів місцевого самоврядування, НУО і місцевих ЗМІ про роботу народного депутата в окрузі з допомогою інструментів Інтернету». Запрошуємо до участі народних депутатів України, їх помічників – консультантів, прес-секретарів народних депутатів.

Учасники цього тренінгу отримають навички ефективної комунікації з виборцями з допомогою інструментів Інтернету та соціальних мереж. Під час практичних занять учасники розглядатимуть комунікаційні ситуації, з якими стикаються депутати в щоденній роботі. Окрім цього, під час тренінгу учасники засвоять навички щодо:

●     написання текстів для інтернету;

●     особливостей спілкування й взаємодії з аудиторією в онлайні;

●  роботи з інструментами роботи з відео та створення візуалізації  (YouTube, Coub, Google Maps, Chartbuilder, Infogram);

●    застосування можливостей соцмереж, побудови контент-стратегії в Facebook та Twitter;

●     роботи з особистим брендом та управління репутацією в Інтернеті.

 

Місце проведення: м. Київ, вул. Ризька, 15 – офіс МГО «Інтерньюз-Україна».

Час проведення: понеділок-вівторок, 23-24 листопада  2015 року, 10.00-18.00.

Участь у тренінгах є безкоштовною. Учасникам відшкодовуються витрати на проїзд в обидва боки (окрім літака, таксі та вагонів-СВ) за наявності проїзних квитків.

Крім того, учасників забезпечують харчуванням та проживанням (для мешканців інших міст).

Підтвердження участі відібрані учасники отримають на наступний день після останнього терміну подання заявок.

Для участі просимо заповнити онлайн-анкету  http://bit.ly/1MLVhqs до 20.00 18 листопада 2015. Результати навчання будуть оголошені до 17.00 19 листопада 2015.

Тренери/спікери

 Дмитро Тужанський – медіа-тренер, аналітик, політичний оглядач. Має 8 років досвіду роботи в сфері медіа та політики. Спеціалізація: digital-комунікація, соцмережі, стратегії, брендинг та копірайтинг.

Клієнти, з якими працював: бренди – Київстар, ПУМБ, Discovery Channel, Samsung, Чернігівське, Staropramen, медіа – Varosh.com.ua, Slovoidilo.ua, Mukachevo.net. Автор Української Правди, Українського Тижня, ZIK, Watcher.

 За освітою – політолог, отримав ступінь бакалавра політології в Національному університеті "Києво-Могилянська Академія".

Віталій Мороз є експертом з онлайн-медіа, керівником програм нових медіа ГО "Інтерньюз-Україна". Відповідає за розвиток інноваційних освітніх проектів для українських ЗМІ. Проводить навчання та розвиває проекти націлених на роботу онлайн-ЗМІ, соціальних медіа, стандартів журналістики, цифрової безпеки, інформаційного протистояння. Розвиває спільноту медіа-інноваторів MediaNext Ukraine, до якої належать сотні українських журналістів та активістів. Провів більш ніж 300 навчальних сесій (тренінги, семінари, баркемпи) та виступів на тематику інновацій для ЗМІ.

За першою освітою – політолог, отримав ступіть бакалавра і магістра політології в Національному університеті «Києво-Могилянська Академія». З 2004 по 2007 рр.. працював над виборчими проектами у київському офісі міжнародної організації «Freedom House». У 2009 році приєднався до Інтерньюз-Україна. У 2014 році Віталій Мороз здобув ступінь магістра журналістики в Emerson College, Boston, де він навчався за Програмою імені Фулбрайта.

 

Додаткову інформацію Ви можете отримати у Ольги  Михайліченко 050 8453602 або omykhaylychenko@internews.ua

 

Тренінг проводиться в рамках  програми Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) РАДА: відповідальність, підзвітність та демократичне парламентське представництвощ